Vyber si krajinu doručenia zásielky

FAQ - Často kladené otázky

FAQ - Často kladené otázky

Výber produktu

Zhoduje sa vyfotený produkt na stránke s realitou?
Všetky fotky produktov, ktoré nájdeš na našej stránke, pochádzajú priamo od výrobcov, a tak sa určite zhodujú. Avšak mysli na to, že fotka zobrazená na tvojom displeji môže mať iný odtieň a taktiež štruktúra použitého materiálu môže na fotke vyzerať inak. Doručený tovar môže mať tiež inú verziu balenia.
Aká záruka sa vzťahuje na môj tovar?
Štandardne poskytujeme 2-ročnú záručnú dobu. Ak sa staneš členom Muziker Smile, tak je to ešte o rok viac – teda 3 roky. Záruku si však môžeš predĺžiť ešte o ďalšie 1-3 roky navyše, a to priamo v košíku pri svojom nákupe. Táto predĺžená záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál, tovar podliehajúci skaze, na rozbalený, zánovný či poškodený tovar alebo na také vady, ktoré by sme neuznali ani v prípade štandardnej záruky. Viac informácií nájdeš na stránke o predĺženej záruke. Nezabudni, že ak nakupuješ ako firma, tak záručná lehota je jeden rok.
Čo znamená „rozbalený tovar“?
Označenie „rozbalené“ používame pri produktoch, ktoré nemajú originálne balenie, boli vystavené alebo vrátené zákazníkmi, môžu niesť známky bežného opotrebenia, ale taktiež môžu byť úplne ako nové. Pri každom kuse je to individuálne, no vždy je tam znížená cena. Pre ešte viac informácií prejdi na stránku rozbalené výrobky.
Ako zistím dostupnosť tovaru? Je tovar skladom pre okamžité doručenie?
Všetky produkty na stránke majú zobrazenú dostupnosť a nájsť tu môžeš tieto možnosti:
Na sklade – produkt máme skladom a vieme ti ho okamžite poslať.
Na ceste – produkt v tejto chvíli na sklade nemáme, no je už objednaný u dodávateľa a čakáme na doručenie do skladu.
Skladom na predajni – produkt sa nachádza v niektorej z našich predajní. Vieme ti ho doručiť kamkoľvek len chceš, no doba dodania sa predĺži o niekoľko dní.
U dodávateľa – produkt momentálne nemáme na sklade, ale ak máš záujem, vieme ti ho okamžite objednať priamo u výrobcu alebo u dodávateľa.
Nie je skladom – produkt momentálne nemáme, ale na základe objednávky preveríme jeho dostupnosť u dodávateľa.
Dlhodobo nedostupné – momentálne tento produkt zohnať nevieme.
Čo je digitálny produkt, ako ho môžem kúpiť a stiahnuť?
Digitálny produkt je softvér, zvuková knižnica alebo darčeková poukážka „Gift card“. Digitálne produkty si môžete kúpiť online prostredníctvom našich webových stránok. Po nákupe digitálneho produktu obdržíte e-mail s odkazom na stiahnutie. Kliknutím na odkaz sa produkt stiahne do vášho počítača alebo vás presmeruje na webové stránky výrobcu, kde si môžete software aktivovať a stiahnuť.
Ako môžem aktivovať Software?
Software, ktorý ste si zakúpili ako digitálny produkt, je potrebné aktivovať cez stránku výrobcu. V e-maile s informáciami o aktivácii softvéru nájdete pokyny, ako to urobiť. Zvyčajne je potrebné si na stránke výrobcu založiť účet a vo svojom účte aktivovať softvér cez digitálnu licenciu, ktorá je súčasťou e-mailu.
Ak nájdem produkt v akciovej cene na e-shope, platí táto cena aj pre nákup na predajni?
 Takto to žiaľ nefunguje. Akcie na e-shope platia výhradne pre nákup na e-shope. Pre bližšie informácie k nákupu na konkrétnej predajni odporúčame kontaktovať priamo danú predajňu. Kontakt na naše kamenné predajne, nájdeš tu

Objednávanie

Ako môžem uplatniť poukážku alebo zľavový kód?
Zľavový kód môžeš uplatniť v prvom kroku nákupného košíka, dolu v sekcii Moje zľavy.
Môžem si objednať produkt aj telefonicky?
Je nám ľúto, ale túto možnosť neposkytujeme. Všetky produkty si môžeš objednať online. Ak s tým nemáš skúsenosti, tak viac informácii nájdeš tu.
Ako prebieha spracovanie mojej objednávky?
Akonáhle zaregistrujeme v systéme tvoju objednávku, pošleme ti automatický e-mail, nech vieš, že ju máme a evidujeme. Následne tvoju objednávku spracujeme a ty dostaneš ďalší e-mail, že je objednávka „POTVRDENÁ“ a že sme práve spolu uzavreli kúpnu zmluvu. V prípade, ak má tvoja objednávka stav „DODANIE NESKÔR“, znamená to, že objednaný produkt nemáme v tejto chvíli k dispozícii a čakáme na jeho dodanie. V takom prípade od nás dostaneš e-mail s predpokladaným dátumom odoslania tvojho tovaru. Až objednávku v sklade prichystáme, zmení sa jej stav na „VYBAVOVANÁ“ a až ju od nás prevezme kuriér, tak sa zmení jej stav na „EXPEDOVANÁ“ Aktuálny stav svojej objednávky zistíš po prihlásení priamo na stránke. Klikni na „Môj účet“, kde nájdeš všetky svoje objednávky.
Ako môžem zrušiť objednávku?
Túto možnosť nájdeš priamo v prehľade objednávky.
Ak zruším svoju objednávku, kedy dostanem svoje peniaze naspäť?
Ak svoju objednávku upravíš alebo zrušíš, tak ti peniaze pošleme na účet rovnakým spôsobom, akým prišla platba k nám. Pri expresných platbách (Paypal, karta, Apple Pay a pod.) ti peniaze prídu na účet do 3 pracovných dní. Bankový prevod trvá zvyčajne 4-5 pracovných dní. Od nás však tvoje peniaze odchádzajú okamžite.
Ako napísať recenziu?
Svoje skúsenosti so zakúpeným produktom a jeho recenziu môžeš napísať priamo na stránke konkrétneho výrobku, v sekcii „Hodnotenia“. Nájdeš ich priamo pod fotkou.
Na koho sa môžem obrátiť, ak mám záujem o veľkoobchodnú spoluprácu?
Ak chceš u nás nakupovať za účelom ďalšieho predaja, kontaktuj naše veľkoobchodné oddelenie prostredníctvom e-mailu: sales@gbmeurope.com
Môžem si v prípade online objednávky, pri osobnom odbere na predajni, tovar na mieste vyskúšať a v prípade, že mi nebude vyhovovať, ho priamo na mieste aj nechať?
V krátkosti? Nie, toto žiaľ nie je možné. V prípade objednávky online, s doručením na predajňu, slúži naša kamenná predajňa len ako odberné miesto. Rovnako ako napríklad zásielkovňa. Tovar Vám teda bude odovzdaný až po zaplatení a v tej chvíli sa už stáva Vašim majetkom. V prípade, že by Vám tovar nevyhovoval, môžete kolegov na predajni požiadať, aby s Vami na mieste spísali odstúpenie od zmluvy a tovar poslali na náš centrálny sklad. Takéto odstúpenie musí následne spracovať e-shop, nie daná predajňa, preto Vám kolegovia na mieste nebudú schopní vrátiť peniaze, ani vystaviť poukaz.

Platba

Kde môžem uplatniť svoj zľavový kód?
Zľavový kód môžeš uplatniť v prvom kroku nákupného košíka, dolu v sekcii Moje zľavy. 



Aké platobné metódy môžem pri nákupe použiť?
Akceptujeme rôzne spôsoby platby. Ich kompletný zoznam nájdeš na stránke platobné podmienky.
Môžem kúpiť tovar na splátky?
Áno, ak máš pravidelný príjem a tvoj nákup je v hodnote vyššej ako 100 €, môžeš využiť financovanie formou úveru na diaľku od spoločnosti Ahoj alebo Quatro. V košíku si iba zvolíš spôsob platby „Kúpiť na splátky“ a vyberieš si splátkovú spoločnosť. Po dokončení objednávky ťa systém presmeruje do prostredia splátkovej spoločnosti, kde vyplníš požadované údaje a odošleš žiadosť o úver. Všetky tieto úkony prebiehajú online prostredníctvom e-mailu a SMS kódov. Po podpise nám splátková spoločnosť pošle pokyn, že ti môžeme tovar odoslať alebo v prípade nedostupnosti objednať.
Ako sa dostanem ku svojej faktúre za tovar?
Digitálnu faktúru v pdf formáte ti pošleme e-mailom a zároveň si ju vieš kedykoľvek stiahnuť po prihlásení na našu stránku cez „Môj účet“. Papierovú verziu už do balíkov nevkladáme, pretože sa chceme správať ekologicky.

Doručenie

Prečo sa zmenil predpokladaný dátum dodania?
Pri vychystávaní objednávky môže nastať situácia, že sa expedícia tovaru zdrží, no my ti vždy pošleme e-mail s informáciou, kedy by už mal byť tovar na ceste.
Medzi najčastejšie príčiny zdržania patrí:
Problém u dodávateľa: dodanie tovaru mešká zo strany výrobcu.
Problém v sklade: naši kolegovia v sklade nestíhajú expedovať všetky objednávky, no ideme presne podľa poradia a čoskoro pošleme aj tú tvoju.
Problém na stránke: objednaný produkt sa medzičasom vypredal a je to naša chyba. Ospravedlňujeme sa. V takom prípade sa ti určite ozveme osobne a skúsime vymyslieť čo najlepšie riešenie.
Koľko stojí preprava a ako dlho trvá doručenie?
Všetky informácie ohľadom dĺžky dodania a ceny prepravy môžeš nájsť na stránke: Doprava.
Ako môžem sledovať svoju zásielku, keď je už na ceste ku mne?
Hneď ako vyexpedujeme tvoju objednávku, dostaneš od nás potvrdzujúci e-mail s odkazom, na ktorom môžeš sledovať svoju zásielku. Pozrieť si to môžeš aj priamo cez našu stránku. Stačí ti len číslo tvojej faktúry alebo objednávky a ešte tvoj e-mail, cez ktorý sa prihlasuješ na Muziker. V takom prípade môžeš svoj balík sledovať aj na stránke: Sledovanie zásielky.
Viete mi vystaviť aj dodací list?
Nerobíme to, pretože dodacie listy sú prežitok, ktorý patrí do minulosti. Všetko potrebné už nájdeš na svojej faktúre. Nehovoríme to len my, hovorí tak aj zákon.
Moja objednávka bola expedovaná, no link na sledovanie zásielky nefunguje
Tracking číslo na sledovanie tvojho balíka je vygenerované v momente, keď je objednávka zabalená a pripravená na odoslanie. Vtedy dostane prepravná spoločnosť dáta ohľadom zásielky. No jej pohyb môžeš sledovať až vtedy, keď kuriér od nás balík fyzicky prevezme a naloží do auta. Niektoré kuriérske spoločnosti negenerujú medzinárodné linky, a preto môžeš sledovať svoju zásielku až v momente, keď príde do lokálneho depa tvojej krajiny. Niekedy sa stane, že link na sledovanie zásielky nie je zo strany prepravcu aktualizovaný denne, ale až v priebehu 1 – 2 dní.
Bude mi môj nadrozmerný balík doručený priamo do domu?
Tvoj balík je štandardne doručený len po prvé zatvárateľné dvere. Ponúkame však už aj službu vynášky do bytu, ktorú si môžeš vybrať pri tvorbe objednávky na našom webe, v druhom kroku s názvom "Doprava a Platba". Viac informácií o tejto službe, nájdeš TU

Reklamácia a vrátenie tovaru

Ako sa viem spojiť s Reklamačným oddelením?
Naše Reklamačné oddelenie môžeš kontaktovať telefonicky na čísle: +421 232 179 733 alebo zaslaním e-mailu na: reklamacie@muziker.sk. Sme ti k dispozícii denne medzi 9:00 - 16:30.
Ako si môžem uplatniť reklamáciu?
Klikni na tento odkaz, vyber si, o aký druh reklamácie ide, a rovno aj začni reklamačné konanie.
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Reklamácie vybavujeme obratom, najneskôr však do 30 dní, v prípade firmy do 60 dní.
Aké sú pravidlá pre uplatnenie reklamácie?
Všeobecné obchodné podmienky, ktorými sa riadime, nájdeš v obchodných podmienkach.  Podrobne spísaný reklamačný poriadok si prečítaš TU , ak nakupuješ ako spotrebiteľ/ fyzická osoba . V prípade, že nakupuješ ako firma, použi odkaz TU.
Aká je lehota na vrátenie tovaru?
Odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar bez udania dôvodu môžeš do 14 dní od momentu, kedy si prevezmeš tovar ty alebo tebou určená osoba. Toto právo platí len pre zákazníkov nášho eshopu a nevzťahuje sa na nákupy v našich kamenných predajniach. Po tejto 14-dňovej lehote majú právo na odstúpenie od zmluvy len zákazníci-spotrebitelia, ktorí objednávku vytvorili ako členovia vernostného systému Muziker Smile. Jednou z výhod členstva v Muziker Smile totiž je, že môžeš odstúpiť od zmluvy aj nad rámec zákonnej lehoty, a to až do 30 dní odo dňa, kedy si prevzal tovar ty alebo tebou určená osoba. Ak si uplatníš právo na vrátenie tovaru v tejto predĺženej lehote, teda medzi 15. až 30. dňom odo dňa doručenia tovaru, vrátime ti platbu formou poukážky na ďalší nákup v našom eshope. Ďalšou možnosťou, ako vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) po uplynutí zákonnej lehoty 14 dní, je prikúpenie si našej extra služby Predĺžené vrátenie tovaru. Fyzická osoba môže vďaka tejto službe vrátiť tovar kedykoľvek až do 60 dní a právnická osoba až do 30 dní. Služba sa vzťahuje len na vybrané produkty a prikúpiť si ju môžeš len spolu s konkrétnym tovarom. Po vrátení tovaru ti vrátime zaplatenú kúpnu sumu formou peňažnej platby. Bližšie informácie nájdeš v časti Odstúpenie od zmluvy.
Môžem odstúpiť od zmluvy, ak nakupujem ako firma?
Áno, aj firma môže vrátiť tovar v lehote do 14 dní.
Kto znáša náklady na dopravu vráteného tovaru?
Vrátenie tovaru späť do nášho skladu je plne v tvojej kompetencii. Týka sa to aj nákladov s tým spojených.
Môžete mi objednať kuriéra na spätnú prepravu tovaru, ktorý chcem vrátiť?
Áno. Za poplatok ti objednáme kuriéra na konkrétny dátum, ktorý si zvolíš. Službu si môžeš vybrať v rámci vytvorenia požiadavky na odstúpenie od zmluvy.
Kam mám poslať tovar, ktorý chcem vrátiť?
Skôr než tovar vrátiš, tak ho poriadne zabaľ a na vonkajší transportný obal balíka nalep, alebo na štítok s našou adresou napíš, číslo odstúpenia alebo reklamácie. Vďaka tomu budeme vedieť tvoj balík rýchlo identifikovať, až k nám dorazí. Adresa, kam poslať balík s vráteným tovarom, je:
Muziker (Return)
P3 2, 1102 Lozorno
900 55 Lozorno
Slovakia
Ale daj pozor! Za to, v akom stave preberieme tvoj balík od prepravcu, nemôžeme niesť zodpovednosť. Preto tovar pred odoslaním demontuj do stavu, v akom ti prišiel od nás, a samotnú krabicu vyplň materiálom, ktorý ochráni tovar pred poškodením počas prepravy. Ak sa aj napriek tomu tvojej zásielke cestou k nám niečo stane, urýchlene sa obráť na prepravcu, ktorý od teba balík prevzal, a uplatni si náhradu škody.
Môžem vrátiť hocijaký typ tovaru?
Určite nie. Zákon presne definuje, ktoré kategórie tovarov nemožno vrátiť. Napríklad platne, softvér, digitálne produkty, in-ear slúchadlá, plátky na dychové nástroje a podobne. Všetky tieto kategórie uvádzame v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
Chcem vymeniť tovar (napr. z dôvodu nesprávnej veľkosti). Ako mám postupovať?
Priamu výmenu tovaru za iný tovar neumožňujeme. Produkt však môžeš vrátiť v rámci odstúpenia od zmluvy. Vyplň náš online formulár a postupuj podľa inštrukcií, ktoré ti následne doručíme e-mailom. Ak máš záujem o iný produkt, musíš si vytvoriť štandardnú objednávku.
Kedy dostanem späť svoju platbu za vrátený tovar?
Peniaze za vrátený tovar alebo finančnú poukážku v tej hodnote posielame najneskôr do 14 dní od prijatia balíka a kontroly vráteného tovaru. Po fyzickej kontrole vráteného tovaru dostaneš e-mail, ktorým ti potvrdíme, že tvoja zásielka bola doručená a skontrolovaná. Na spracovanie tovaru z odstúpenia od zmluvy máme zo zákona 14 dní odo dňa prijatia v sklade. Peniaze dostaneš späť rovnakou metódou, ako prišla platba k nám. Pri expresných platbách (Paypal, karta, Apple Pay, a pod.) ti peniaze prídu na účet do 3 pracovných dní. Bankový prevod zvyčajne trvá 4-5 pracovných dní.

Zákaznícky účet

Aké sú výhody Muziker Smile? Je registrácia spoplatnená?
Na získanie členstva v Muziker Smile je potrebná len registrácia, ktorá je bezplatná. Všetky výhody Muziker Smile sme spísali tu.
Prečo mi neprichádzajú e-maily?
Ak máš správne zadaný e-mail vo svojom Muziker účte, ale žiadne správy ti od nás nechodia, skontroluj najskôr priečinky SPAM a JUNK vo svojej doručenej pošte. Ak ti ani táto rada nepomohla, neváhaj nás kontaktovať, spolu to vyriešime.
Ako si môžem zmeniť heslo?
Svoje heslo aj aktuálny e-mail si môžeš kedykoľvek zmeniť v osobnom profile. Ak si nevieš spomenúť na svoje prihlasovacie heslo na stránku Muziker, máš možnosť ho resetovať ešte pred prihlásením. V takom prípade klikni na „zabudnuté heslo“. Zadaj e-mail, ktorým sa prihlasuješ do svojho účtu, a dostaneš od nás link, kde si zresetuješ staré heslo a vytvoríš nové.
Ako môžem vymazať svoj účet?
Svoj účet môžeš vymazať priamo v osobnom profile.