Vyber si krajinu doručenia zásielky

Podmienky garancie najlepšej ceny:

Čo je garancia najlepšej ceny?

- Pred nákupom: zašli nám odkaz na stránku produktu s lepšou cenovou ponukou u ľubovoľnej konkurencie a počkaj na našu odpoveď. Naši operátori ťa budú kontaktovať a cenu dorovnajú: vzťahuje sa na všetky produkty a všetky značky v súlade s podmienkami tejto garancie. Pozor: lepšiu cenu nie je možné pri objednávke kombinovať so zľavovými kupónmi.

- Po nákupe: do 14 dní po nákupe v Muzikeri máš stále možnosť uplatniť si našu garanciu najlepšej ceny. Ak nájdeš lepšiu ponuku na produkt, ktorý už máš zakúpený alebo bola cena tohto produktu na našom e-shope znížená, máš nárok na kupón v hodnote rozdielu pôvodnej ceny a zníženej ceny produktu.


Ako môžem požiadať o lepšiu cenu pred nákupom?

Na to, aby Muziker dorovnal ponuku, je potrebné:
- nájsť produkt, ktorý si chceš zakúpiť v našom e-shope,
- kliknúť na možnosť „Garancia najnižšej ceny“, ktorá sa nachádza vpravo dole na stránke produktu,
- vyplniť formulár s požadovanými políčkami a taktiež odkazom na lepšiu ponuku, ktorú si našiel/našla.

Ak bude ponuka v súlade s podmienkami tejto garancie, náš tím ťa v priebehu pracovného dňa bude kontaktovať a dostaneš pokyny ako postupovať v prípade kúpy tovaru za nižšiu cenu.


Ako Muziker dorovná ponuku a ako mám postupovať v prípade záujmu o nákup tovaru za lepšiu cenu?

Tieto požiadavky budú spracované hneď, ako to bude možné, v priebehu dvoch pracovných dní. Následne ťa bude kontaktovať nás zákaznícky servis, ktorý ti poskytne inštrukcie, ako postupovať v prípade nákupu za lepšiu cenu. Nemaj obavy, bude to veľmi rýchle a jednoduché, a budeme k dispozícii celý čas!


Koľko dní po nákupe mám nárok požadovať kupón na kompenzáciu cenového rozdielu?

Záruku najlepšej ceny je možné žiadať do 14 dní od zakúpenia tovaru na e-shope alebo showroome.


Ako dlho bude trvať, kým Muziker schváli moju žiadosť o kupón?

Vzhľadom na 14-dňovú garanciu vrátenia peňazí, ktorú Muziker ponúka, bude kupón možné uplatniť až po tejto lehote. Požiadavku začneme vybavovať hneď po jej zaslaní zákazníkom a odpoveď dostane zákazník do dvoch pracovných dní. 


V akom prípade si nemôžem uplatniť túto garanciu?

- ak konkurenčná ponuka nie je permanentná cena, ale iba limitovaná ponuka (výpredajové akcie, prípadne iné špeciálne ceny),

- ak konkurenčná ponuka pochádza od predajcu, ktorý nie je certifikovaný (na tieto účely Muziker považuje za certifikovanú konkurenciu takého predajcu, ktorý:

a) ponúka nielen nákup prostredníctvom e-shopu, ale aj vo vlastnej kamennej predajni

b) vlastní certifikát aspoň jedného orgánu dohliadajúceho na elektronické obchodovanie)

- ak konkurent nemá produkt skladom alebo ihneď k dispozícii na odoslanie,

- ak Muziker nemá produkt skladom pre e-shop,

- ak konkurent neposkytuje dovoz do krajiny e-shopu Muziker, cez ktorý nakupuješ,

- ak sa konkurenčná ponuka odvoláva na tovar, ktorý bol otvorený a vrátený, opravený alebo má známky užívania alebo poškodenia, b-stock sortiment alebo akýkoľvek iný stav tovaru, odlišujúci sa od nového a neotvoreného tovaru,

- ak bola požiadavka podaná po 14-dňovej lehote,

- ak je lepšia cena zo strany konkurenta výsledkom použitia zľavového kupónu.


Vyhradzujeme si právo odmietnuť žiadosť o cenovú garanciu podľa vlastného uváženia. Pravidlá kampane sa nevzťahujú na produkty značky Yamaha. 


OK, na produkty v zľave sa táto garancia nevzťahuje! Ako mám postupovať v prípade, keď som si kúpil tovar a o niekoľko dní neskôr bol tovar v Muzikeri zľavnený?

Pokiaľ je nižšia, akciová cena ponúkaná priamo na e-shope v Muzikeri, máš možnosť požiadať o zľavový kupón, ktorým si cenový rozdiel uplatníš pri ďalšom nákupe. Prečo to robíme? Pretože tým získaš istotu, že ti aj v prípade, ak nájdeš lepšiu cenu pár dní po svojom nákupe, danú sumu vrátime a zaručíme nákup za najlepšiu cenu.

Cenová garancia sa nevzťahuje na zľavnenú sumu, ktorá je výsledkom uplatnenia ďalšieho zľavového kupónu v e-shope Muziker. To znamená, že jednotlivé zľavové kupóny nie je možné navzájom kombinovať. 


Koľko času mám na uplatnenie už získaného zľavového kupónu?

Po získaní kupónu ti ostáva ešte 6 mesiacov na jeho uplatnenie. Po tejto lehote už nebude možné kupón použiť, nakoľko prestane byť aktívny.


Našiel som lepšiu cenu, no ponuka už zmizla. Aké mám možnosti?

Jediné, čo v túto chvíľu môžeš spraviť, je dúfať, že sa ponuka opäť zobrazí. Dôkaz o výhodnejšej cene musí poskytnúť sám zákazník. Muziker nie je povinný poskytnúť akýkoľvek dôkaz o tom, že spomínaná ponuka neexistuje alebo že je neplatná.


Je táto garancia platná aj pre showroomy?

Áno, tieto a všetky ostatné benefity nášho e-shopu platia aj pre showroomy. V tomto prípade naše showroomy ale nebudú schopné spracovať dané požiadavky pre nákup, ktorý bol uskutočnený na našom e-shope. Okrem toho, možnosť využitia tejto garancie budú mať v našich showroomoch jedine registrovaní zákazníci, držitelia klubovej karty Muziker Smile.


Môžem si uplatniť garanciu najlepšej ceny aj pri ponukách e-shopov z iných krajín?

Áno, môžeš. Musíš sa však vopred uistiť, že cena konkurenta, ktorú od nás požaduješ dorovnať, zahŕňa aj lokálne dane a prepravné poplatky za doručenie na tvoju adresu.