Podmienky garancie najlepšej ceny:


Čo je garancia najlepšej ceny?

- Pred nákupom: zašlite nám odkaz na stránku produktu s lepšou cenovou ponukou u ľubovoľnej konkurencie a počkajte na našu odpoveď. Naši operátori Vás budú kontaktovať a cenu dorovnajú: vzťahuje sa na všetky produkty a všetky značky v súlade s podmienkami tejto garancie. Pozor: Lepšiu cenu nie je možné pri objednávke kombinovať so zľavovými kupónmi.

- Po nákupe: do 30 dní po nákupe v Muzikeri máte stále možnosť uplatniť si našu garanciu najlepšej ceny. Ak nájdete lepšiu ponuku na produkt, ktorý už máte zakúpený alebo bola cena tohto produktu na našom e-shope znížená, máte nárok na kupón v hodnote rozdielu pôvodnej ceny a zníženej ceny produktu.


Ako môžem požiadať o lepšiu cenu pred nákupom?

Na to, aby Muziker dorovnal ponuku je potrebné:
- nájsť produkt, ktorý si chcete zakúpiť na našom e-shope
- kliknite na možnosť „Garancia najnižšej ceny“, ktorá sa nachádza vpravo dole na stránke produktu
- vyplniť formulár s požadovanými políčkami a taktiež odkazom na lepšiu ponuku, ktorú ste našli.

Ak bude ponuka v súlade s podmienkami tejto garancie, skontaktujeme Vás v priebehu pracovného dňa našim tímom a dostanete inštrukcie ako postupovať v prípade kúpy tovaru za nižšiu cenu.

 

Čo ak som našiel lepšiu ponuku až potom, ako som si už tovar v Muzikeri zakúpil?

V tomto prípade, bude potrebné, aby ste nasledovali tieto kroky:
- prihláste sa do Vášho zákazníckeho účtu Muziker
- vstúpte do menu „Objednávky“, kde nájdete históriu Vašich objednávok
- zvoľte objednávku obsahujúcu produkt, na ktorý ste našli lepšiu cenu
- kliknite na možnosť „Našiel som lepšiu cenu“ a vyplňte požadované informácie.

Vaša požiadavka bude analyzovaná hneď ako to bude možné a náš tím Vás bude kontaktovať do dvoch pracovných dní, aby Vám poskytol kupón vo výške rozdielu cien.


Ako Muziker dorovná ponuku a ako mám postupovať v prípade záujmu o nákup tovaru za lepšiu cenu?

Tieto požiadavky budú spracované hneď, ako to bude možné, v priebehu dvoch pracovných dní. Následne budete kontaktovaný naším zákazníckym servisom, ktorý Vám podá inštrukcie, ako postupovať v prípade nákupu za lepšiu cenu. Nemajte obavy, bude to veľmi rýchle a jednoduché, a budeme k dispozícii celý čas!


Koľko dní po nákupe mám nárok požadovať kupón na kompenzáciu cenového rozdielu?

Záruku najlepšej ceny je možné žiadať do 30 dní od zakúpenia tovaru na e-shope alebo kamennej predajni.


Ako dlho bude trvať, kým Muziker schváli moju žiadosť o kupón?

Vzhľadom na 30-dňovú garanciu vrátenia peňazí, ktorú Muziker ponúka, bude kupón možné uplatniť až po tejto dobe. Požiadavku začneme vybavovať hneď po jej zaslaní zákazníkom a odpoveď dostane zákazník do dvoch pracovných dní. 


V akom prípade si nemôžem uplatniť túto garanciu?

- ak konkurenčná ponuka nie je permanentná cena, ale iba limitovaná ponuka (výpredajové akcie, prípadne iné špeciálne ceny)                                                                                                                                                             

- ak konkurenčná ponuka pochádza od predajcu, ktorý nie je certifikovaný (pre tieto účely Muziker považuje za certifikovanú konkurenciu takého predajcu, ktorý:

a) ponúka nielen nákup prostredníctvom e-shopu, ale aj na vlastnej kamennej predajni

b) vlastní certifikát aspoň jedného orgánu dohliadajúceho na elektronické obchodovanie)

- ak konkurent nemá produkt skladom alebo ihneď k dispozícii na odoslanie

- ak Muziker nemá produkt skladom

- ak sa konkurenčná ponuka odvoláva na tovar, ktorý bol otvorený a vrátený, opravený alebo má známky užívania alebo poškodenia, b-stock sortiment alebo akýkoľvek iný stav tovaru, odlišujúci sa od nového a neotvoreného tovaru

- ak bola požiadavka podaná po 30-dňovej lehote.

- ak je lepšia cena zo strany konkurenta výsledkom použitia zľavového kupónu


OK, na produkty v zľave sa táto garancia nevzťahuje! Ako mám postupovať v prípade, keď som si kúpil tovar a o niekoľko dní neskôr bol tovar v Muzikeri zľavnený?

Pokiaľ je nižšia, akciová cena ponúkaná priamo na e-shope v Muzikeri, máte možnosť požiadať o zľavový kupón, ktorým si cenový rozdiel uplatníte pri ďalšom nákupe. Prečo to robíme? Pretože tým získate istotu, že Vám aj v prípade, ak nájdete lepšiu cenu pár dní po Vašom nákupe, danú čiastku vrátime a zaručíme nákup za najlepšiu cenu.

Cenová garancia sa nevzťahuje na zľavnenú sumu, ktorá je výsledkom uplatnenia ďalšieho zľavového kupónu v e-shope Muziker. To znamená, že jednotlivé zľavové kupóny nie je možné navzájom kombinovať. 


Koľko času mám na uplatnenie už získaného zľavového kupónu?

Po získaní kupónu Vám ostáva ešte 6 mesiacov na to, aby ste ho využili. Po tejto dobe už nebude možné kupón použiť, nakoľko prestane byť aktívny.


Našiel som lepšiu cenu, no ponuka už zmizla. Aké mám možnosti?

Jediné čo v túto chvíľu môžete spraviť je dúfať, že sa ponuka opäť zobrazí. Dôkaz o výhodnejšej cene musí poskytnúť sám zákazník. Muziker nie je povinný poskytnúť akýkoľvek dôkaz o tom, že spomínaná ponuka neexistuje alebo že je neplatná.


Je táto garancia platná aj pre kamenné predajne?

Áno, tieto a všetky ostatné benefity nášho e-shopu platia aj pre kamenné predajne. V tomto prípade naše kamenné predajne ale nebudú schopné spracovať dané požiadavky pre nákup, ktorý bol uskutočnený na našom e-shope. Okrem toho, možnosť využitia tejto garancie budú mať na našich predajniach jedine registrovaní zákazníci, držitelia klubovej karty Muziker Club.


Môžem si uplatniť garanciu najlepšej ceny aj pri ponukách e-shopov z iných krajín?

Áno, môžete. Musíte sa však vopred uistiť, že cena konkurenta, ktorú od nás požadujete dorovnať, zahŕňa aj lokálne dane a prepravné poplatky za doručenie na Vašu adresu.

© 2004-2019 Muziker | Best price
Logo muziker
Nezmeškajte super akcie. Aktivujte si notifikácie.
Zapnúť