- Pred nákupom: zašlite nám odkaz na stránku produktu s lepšou cenovou ponukou u ľubovoľnej konkurencie a počkajte na našu odpoveď. Naši operátori Vás budú kontaktovať a cenu dorovnajú: vzťahuje sa na všetky produkty a všetky značky v súlade s podmienkami tejto garancie. Pozor: Lepšiu cenu nie je možné pri objednávke kombinovať so zľavovými kupónmi.
- Po nákupe: do 14 dní po nákupe v Muzikeri máte stále možnosť uplatniť si našu garanciu najlepšej ceny. Ak nájdete lepšiu ponuku na produkt, ktorý už máte zakúpený alebo bola cena tohto produktu na našom e-shope znížená, máte nárok na kupón v hodnote rozdielu pôvodnej ceny a zníženej ceny produktu.
Na to, aby Muziker dorovnal ponuku je potrebné:
- nájsť produkt, ktorý si chcete zakúpiť na našom e-shope
- kliknite na možnosť „Garancia najnižšej ceny“, ktorá sa nachádza vpravo dole na stránke produktu
- vyplniť formulár s požadovanými políčkami a taktiež odkazom na lepšiu ponuku, ktorú ste našli.
Ak bude ponuka v súlade s podmienkami tejto garancie, skontaktujeme Vás v priebehu pracovného dňa našim tímom a dostanete inštrukcie ako postupovať v prípade kúpy tovaru za nižšiu cenu.
Tieto požiadavky budú spracované hneď, ako to bude možné, v priebehu dvoch pracovných dní. Následne budete kontaktovaný naším zákazníckym servisom, ktorý Vám podá inštrukcie, ako postupovať v prípade nákupu za lepšiu cenu. Nemajte obavy, bude to veľmi rýchle a jednoduché, a budeme k dispozícii celý čas!
Záruku najlepšej ceny je možné žiadať do 14 dní od zakúpenia tovaru na e-shope alebo kamennej predajni.
Vzhľadom na 14-dňovú garanciu vrátenia peňazí, ktorú Muziker ponúka, bude kupón možné uplatniť až po tejto dobe. Požiadavku začneme vybavovať hneď po jej zaslaní zákazníkom a odpoveď dostane zákazník do dvoch pracovných dní.
- ak konkurenčná ponuka nie je permanentná cena, ale iba limitovaná ponuka (výpredajové akcie, prípadne iné špeciálne ceny)
- ak konkurenčná ponuka pochádza od predajcu, ktorý nie je certifikovaný (pre tieto účely Muziker považuje za certifikovanú konkurenciu takého predajcu, ktorý:
a) ponúka nielen nákup prostredníctvom e-shopu, ale aj na vlastnej kamennej predajni
b) vlastní certifikát aspoň jedného orgánu dohliadajúceho na elektronické obchodovanie)
- ak konkurent nemá produkt skladom alebo ihneď k dispozícii na odoslanie
- ak Muziker nemá produkt skladom pre e-shop
- ak sa konkurenčná ponuka odvoláva na tovar, ktorý bol otvorený a vrátený, opravený alebo má známky užívania alebo poškodenia, b-stock sortiment alebo akýkoľvek iný stav tovaru, odlišujúci sa od nového a neotvoreného tovaru
- ak bola požiadavka podaná po 14-dňovej lehote.
- ak je lepšia cena zo strany konkurenta výsledkom použitia zľavového kupónu
Ponechávame si právo odmietnuť žiadosť o cenovú garanciu podľa vlastného uváženia.
Pokiaľ je nižšia, akciová cena ponúkaná priamo na e-shope v Muzikeri, máte možnosť požiadať o zľavový kupón, ktorým si cenový rozdiel uplatníte pri ďalšom nákupe. Prečo to robíme? Pretože tým získate istotu, že Vám aj v prípade, ak nájdete lepšiu cenu pár dní po Vašom nákupe, danú čiastku vrátime a zaručíme nákup za najlepšiu cenu.
Cenová garancia sa nevzťahuje na zľavnenú sumu, ktorá je výsledkom uplatnenia ďalšieho zľavového kupónu v e-shope Muziker. To znamená, že jednotlivé zľavové kupóny nie je možné navzájom kombinovať.
Po získaní kupónu Vám ostáva ešte 6 mesiacov na to, aby ste ho využili. Po tejto dobe už nebude možné kupón použiť, nakoľko prestane byť aktívny.
Jediné čo v túto chvíľu môžete spraviť je dúfať, že sa ponuka opäť zobrazí. Dôkaz o výhodnejšej cene musí poskytnúť sám zákazník. Muziker nie je povinný poskytnúť akýkoľvek dôkaz o tom, že spomínaná ponuka neexistuje alebo že je neplatná.
Áno, tieto a všetky ostatné benefity nášho e-shopu platia aj pre kamenné predajne. V tomto prípade naše kamenné predajne ale nebudú schopné spracovať dané požiadavky pre nákup, ktorý bol uskutočnený na našom e-shope. Okrem toho, možnosť využitia tejto garancie budú mať na našich predajniach jedine registrovaní zákazníci, držitelia klubovej karty Muziker Club.
Áno, môžete. Musíte sa však vopred uistiť, že cena konkurenta, ktorú od nás požadujete dorovnať, zahŕňa aj lokálne dane a prepravné poplatky za doručenie na Vašu adresu.