Prihlás sa do vernostného programu Muziker Smile a naplno využívaj všetky benefity, ktoré vďaka tomu získaš. Nech je tvoja radosť pri každom nákupe stále väčšia a väčšia.
Založ si Muziker Smile účet
Členom vernostného programu Muziker Smile sa stávaš automaticky, hneď ako si zriadiš zákaznícky účet na našej stránke. Po zaregistrovaní ti e-mailom pošleme neprenosnú vernostnú kartu a od tohto momentu si môžeš užívať výhody, ktoré u nás majú iba verní zákazníci.
Výhody Muziker Smile
Platenie bodmi
Za nákup ťa u nás odmeníme bodmi, ktoré môžeš použiť namiesto peňazí pri svojom ďalšom nákupe.
Vrátenie tovaru až do 30 dní
Tovar, ktorý ti úplne nesadol, nám môžeš vrátiť späť v lehote až do 30 dní od prevzatia.
Predĺžená 3-ročná záruka
Reklamovať výrobné vady môžeš ešte o rok dlhšie, než je bežné v iných obchodoch.
Najčastejšie kladené otázky
Muziker Smile je vernostný program s množstvom výhod a benefitov, ktoré môžeš využívať hneď, ako sa zaregistruješ. Stačí, ak si zriadiš svoj zákaznícky účet na našej stránke. Po zaregistrovaní ti e-mailom pošleme neprenosnú vernostnú kartu a od tohto momentu si môžeš užívať výhody, ktoré u nás majú iba verní zákazníci.
Za nákup ťa u nás odmeníme bodmi. S každým nákupom získaš okrem radosti aj vernostné body, ktoré môžeš použiť pri svojom ďalšom nákupe. Za jedno euro nákupu dostaneš vždy jeden bod. Ak nakupuješ v inej mene, body ti prepočítame a zaokrúhlime podľa aktuálneho kurzu.
Aktuálny zostatok svojich bodov si môžeš kedykoľvek skontrolovať na stránke vo svojom účte, v osobnom profile. Alebo o túto info požiadaj obsluhu v ktorejkoľvek predajni Muziker.
Všetky získané body budú platiť až 24 mesiacov od tvojho posledného nákupu. Nezáleží na tom, ako dlho ich už máš a či ich aj používaš, vždy po každom nákupe sa začne počítať nové 24-mesačné obdobie, počas ktorého budú tvoje body platné. No ak sa u nás na stránku neprihlásiš a nespravíš žiaden nákup viac ako 2 roky, všetky nazbierané body ti prepadnú.
Každý člen vernostného programu Muziker Smile má až dvojnásobne dlhší čas na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Štandardná lehota je podľa zákona 14 dní, no pre členov nášho vernostného programu Muziker Smile je táto lehota až 30 dní. Funguje to tak, že v rámci 14-dňovej lehoty ti pošleme peniaze za vrátený tovar a v období od 14 do 30 dní od prevzatia tovaru, ti vrátime kúpnu sumu vo forme poukazu na tvoj ďalší nákup. Produkty, ktoré nie je možné vrátiť z dôvodu ich povahy (napríklad z hygienických dôvodov), sú podrobne uvedené v našich obchodných podmienkach.
Po uskutočnení nákupu ti najprv body 30 dní bezpečne zarezervujeme a následne ich pripíšeme na tvoje zákaznícke konto. Ak si k svojmu tovaru prikúpiš aj extra službu „Predĺžené vrátenie“, tak ti body pribudnú až po skončení tejto doby. V prípade, ak nakupuješ v niektorej z našich predajní, body ti na účet prirátame ihneď.
Ak máš body a chystáš sa nakupovať, tak si môžeš určiť, akú časť hodnoty svojej objednávky chceš zaplatiť prostredníctvom bodov. Tie sa ti priamo v nákupnom košíku „premenia“ na peniaze a celková suma nákupu sa zníži o túto sumu. Body môžeš pokojne použiť aj na zaplatenie celého nákupu, alebo si ich môžeš pošetriť. Je to len na tebe.
Také máme pravidlá. Ak odstúpiš od zmluvy v lehote do 14 dní od prevzatia, pošleme ti späť peniaze za vrátený tovar. Ak tovar vrátiš medzi 15 a 30 dňami od prevzatia, dostaneš od nás poukaz, ktorý vieš použiť na tvoj ďalší nákup.
Nevieme ti pripísať vernostné body, ak sa pri vytváraní objednávky neprihlásiš do svojho účtu. Zaregistruj sa a nakupuj vždy až po prihlásení na stránku. Vtedy vernostné body určite dostaneš.
Kým bežný zákazník má nárok len na 2-ročnú záruku na nový tovar, člen nášho vernostného programu si môže užívať až 3 roky záručnej doby. Poruchu, ktorú budeš reklamovať v čase predĺženej záruky, opravíme na naše náklady a ak by sa vada predsa len nedala odstrániť, dostaneš od nás nákupnú poukážku v zostatkovej hodnote tovaru. Predĺžená záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál, tovar podliehajúci skaze ani zánovný a rozbalený tovar. Právo na uplatnenie predĺženej záruky má len zákazník, ktorý je konečným spotrebiteľom. Každú reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, no vo výnimočných prípadoch to z dôvodu náročnej diagnostiky alebo opravy môže trvať aj dlhšie ako 30 dní.