cookies
Máme najlepšie "cookies" a nebojíme sa ich použiť
Akceptovať všetky cookies

Práca pre Teba

Ahoj, snáď si môžeme tykať hneď od začiatku. Vďaka, že si sa preklikal až sem, možno nám do tímu chýbaš práve ty. Sme Muziker a snažíme sa o to, aby sme boli ten najlepší obchod v širokom okolí.
Ideš do toho s nami?

Koho hľadáme 

U nás nám nezáleží na tom, kde si študoval alebo koľko máš skúseností, všetko, čo potrebujeme je chuť pracovať, pozitívne naladenie a kreativita. Tu v Muzikeri si totiž nadovšetko vážime ľudí, ktorí sa neboja pozerať sa na veci z jedinečného pohľadu a ktorí s nami budú plniť sny zákazníkov po celom svete.

Teší nás, sme Muziker  

S našou malou punkovou predajňou sme vtrhli do sveta obchodných centier a prostredníctvom e-shopu sme dokázali získať aj zahraničných zákazníkov. Takto sme sa postupne vypracovali na jedného z najväčších predajcov hudobných nástrojov v Európe. Dnes sme hrdí na to, že pomáhame hudbu objavovať stále väčšiemu počtu ľudí. Ale to nie je všetko! Dravo napredujeme a prijímame nové výzvy. Rozšírili sme náš sortiment o produkty z ktorých si vyberie každý. Okrem hudobných nástrojov u nás nájdeš aj golfové, športové príslušenstvo a iné lifestyle a hobby produkty. Tak neváhaj a pridaj sa !


200 zamestnancov

26 krajín EU

Kamión tovaru denne

Viac ako 500 značiek

13 jazykov

Sme spoločnosť v ktorej pracuje už viac ako 200 ľudí. Pôsobíme v 26 krajinách EU a každý deň posielame nadšeným zákazníkom viac ako 10 ton tovaru od viac ako 500 značiek. So zákazníkmi komunikujeme v 13 jazykoch.

Ak máš pocit, že by si to s nami chcel skúsiť, zastav sa u nás. Kravatu pokojne nechaj doma, porozprávame sa za ping-pongovým stolom u nás v office alebo skočíme na pivo, výber je na tebe. Tak čo? Kedy Ťa môžeme čakať?

Aktuálne máme voľné tieto pracovné pozície:

Si inovatívny a máš rád dynamické prostredie? Máš skúsenosti s tvorbou webu a programovaním? Ak sa chceš v tejto oblasti naďalej rozvíjať máš možnosť. Hľadáme nového člena tímu, ktorý posilní naše development oddelenie.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 2400 € + variabilná odmena


Čo bude tvoja náplň práce:

- zodpovednosť za návrh architektúry softvérových riešení,
- definovať architektúru softvérových a integračných riešení,
- príprava funkčných a technických požiadaviek pre implementáciu nových funkcionalít a systémov,
- implementácia digitalizačných systémov a práca na rôznych platformách,
- projektové riadenie/koordinácia interných alebo externých zdrojov,
- podieľanie sa na nastavovaní parametrov pre hodnotenie projektov,
- reportovanie vedeniu o vývoji projektu – monitoring a riadenie rizík,
- podieľanie sa na zdokonaľovaní/rozvoji systémov.
- organizácia a riadenie tímu.

Požadované vzdelanie:

- vysokoškolské - odbor IT

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- SQL - pokročilý
- HTML - pokročilý
- CSS - pokročilý
- Ruby - základy

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- skúsenosti s programovaním web aplikácií min. 3 roky,
- skúsenosti s riadením/organizáciou IT tímu,
- znalosť framework Ruby on Rails - výhodou,
- skúsenosti s analýzou, testovaním softvérového riešenia, integráciou a customizáciou rôznych open source webových aplikácií,
- prehľad v Google Analytics,
- odbornosť v oblasti vývoja webových aplikácií front-end (HTML, CSS, JavaScript),
- samostatnosť,
- ochota učiť sa nové technológie,
- zodpovednosť.

Ponúkame:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- dovolenka navyše 3/5 dni podľa počtu odpracovaných rokov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu
- teambuildingové aktivity
- športové aktivity - karta MULTISPORT
- vernostné a rodinné odmeny
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci
vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- v kuchynke pravidelne nájdeš ovocie a zeleninu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Web Architect / IT Project manager

Ahoj, moje meno je Gabika a som HR Špecialista v MUZIKERI. Keďže naša firma sa stále rozrastá, potrebovali by sme ďalšieho šikovného človeka, ktorý bude spoločne s nami pracovať na našom HR oddelení. Práce je veľa a je veľmi rozmanitá. Potrebujem preto samostatnú osobu, ktorá sa nebojí výziev a nebojí sa iniciatívne chopiť možno aj netradičnejšej úlohy - príklad téma COVID a situácie ktoré nám prináša do bežného firemného života.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: živnosť
- Mzdové podmienky: 1 600 € - 3 000 €


Tvojimi úlohami bude:

- komplexné zastrešenie náboru a výberu nových zamestnancov,
- komplexné zabezpečenie a vedenie personálnej agendy zamestnancov,
- evidencia zamestnancov, príprava podkladov pre účtovné oddelenie, tvorba zmlúv,
- správa benefitov,
- správa dochádzkového systému,
- poskytovanie poradenstva pre zamestnancov v pracovno–právnej a mzdovej oblasti,
- zlepšovanie firemnej kultúry,
- kompletný návrh a administrácia systému odmeňovania a vzdelávania vo firme.

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské
- odbor - personálny manažment (nie je podmienka)

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilý (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Excel - základy
Personalistika - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- prax na obdobnej pozícií min. 4 roky v internom HR,
- znalosť Zákonníka práce - nemusíš ho vedieť recitovať zo spánku, ale vygoogliť si prípadné informácie ak ich nevieš z hlavy by pre teba nemal byť problém,
- skúsenosť s vedením pohovorov a výberom zamestnancov, nemusíš mať zrovna otvorené tretie oko, ale mal by si vedieť "prekuknúť" uchádzačov a mať obstojnú zásobu pohovorových otázok,
- skúsenosť s rozvojom vzdelávania vo firme,
- maximálna samostatnosť - ak dostaneš úlohu, tak na teba musí byť maximálny spoľah, že ju zvládneš vykonať bez neustálej kontroly,
- skúsenosť s nastavovaním odmeňovania zamestnancov,
- skvelý time manažment,
- optimistická a veselá osobnosť,
- priebojnosť a chuť sa neustále posúvať,
- inovatívnosť a kritické myslenie, je tu priestor na zlepšenie veľa vecí a uvítam ak budeš proaktívny typ človeka, ktorý len nesedí tam kam ho posadia, ale sám od seba prichádza s návrhmi a nápadmi na vylepšenia/riešenia problémov.

Ponúkame:

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu
- teambuildingové aktivity
- športové aktivity - karta MULTISPORT
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje, ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- v kuchynke pravidelne nájdeš ovocie a zeleninu,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Podmienkou je zaslanie motivačného listu, kde opíšeš prečo práve ty by si mal/a byť nový/á HR v Muzikeri.
Do predmetu emailu uveď: HR Specialist

Miluješ hudbu a zároveň ti je blízka technika? Záleží ti na detailoch? Máš rád prácu v kolektíve, ale zároveň aj ,,taký ten svoj kľud?'' Ak áno, tak toto je tvoja jedinečná príležitosť, ako môžeš prepojiť svoje záľuby priamo v profesijnom živote. Ku nám nebudeš chodiť len do práce. Celý Muziker tím je ako jedna veľká partia kamošov, ktorá ku sebe ďalšie kamoša, ktorý bude spoločne s nami pracovať na našom produktovom oddelení. Do nášho produktového portfólia stále naberáme nové produkty a tým pádom rozširujeme tím o produktového špecialistu, ktorý bude mať na starosti produkty zamerané na hudbu a techniku.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 1000 € + variabilná odmena


Tvojou úlohou bude:

- práca s počítačom - správa a obsahová administrácia produktov v ponuke Muziker,
- zapisovanie technických parametrov, priraďovanie fotografií k produktom,
- vytváranie popisov prodkutov,
- spracovanie vstupných dát z nákupného oddelenia do štruktúrovaných importačných súborov,
- príprava importačných súborov a import cien a hotových dát do systému,
- kategorizácia produktov v SAP.

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Excel - pokročilý
- WordPress - základy

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- skúsenosť na pozícií produktového špecialistu veľkou výhodou,
- orientácia na hudobné nástroje, tech alebo umelecký sortiment podmienkou,
- zodpovednosť,
- logické myslenie,
- orientácia na detail,
- samostatnosť,
- analytické myslenie,
- technicky zdatný typ,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov,
- skúsenosť so SAP-om výhodou.

Ponúkame:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Produktový špecialista
Momentálne prebiehajú pohovory online prostredníctvom aplikácie SKYPE.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Pripoj sa k nášmu marketingovému tímu a využi tvoju vášeň pre digitálny marketing a PPC. Budeš zodpovedný za optimalizáciu a správu PPC kampaní na niekoľkých trhoch, a to nielen v nástrojoch Google či Facebook Ads. Ak chceš zdokonaľovať nastavenie kampaní, ich štruktúru, cielenie, analýzu kľúčových slov, tak máš jedinečnú šancu stať sa členom nášho super kolektívu. Súčasťou tvojho tímu bude kolegyňa, ktorá má bohaté skúsenosti s PPC a stane sa tvojim partnerom na ceste k zdokonalovaniu sa, ak si niečim nebudeš istý tak ti pomôže a nasmeruje ťa. Zároveň budeš spolupracovať s odborníkom na analytické tooly - vy traja tak budete tvoriť nerozlučný micro team v rámci celého marketingového oddelenia, ktorý bude spoločne tvoriť core platených kampaní Muzikeru pre všetky EÚ trhy.

- Miesto výkonu práce: Bratislava, Drieňová
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: živnosť
- Mzdové podmienky: od 2 000 € + variabilná odmena


Čo budeš mať na starosti:

- plánovanie, optimalizáciu a implementáciu PPC kampaní pre search, display, social aj native formáty,
- analýzu výkonu existujúcich platených kampaní a reporting,
- správu rozpočtu na PPC kampane,
- A/B a multivariate testing tvojich nápadov založených na získaných dátach,
- analýzu trendov pre PPC v e-commerce segmente,
- monitorovanie konkurencie v oblasti platenej reklamy,
- spolupráca s marketingovým tímom pri udržiavaní komunikácie konzistentného posolstva značky naprieč všetkými kampaňami prostredníctvom platených kanálov,
- vyhľadávanie a testovanie dodávateľov a nových reklamných kanálov s cieľom rozšíriť náš dosah, znížiť cenu za akvizíciu alebo zvýšiť efektivitu kampaní vzhľadom na zadefinovaný cieľ.

Požadované vzdelanie:

- vysokoškolské - odbor marketing

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Excel - pokročilý
- Google Ads - pokročilý
- Google Analytics - pokročilý
- Facebook Ads - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- vzdelanie v odbore marketing alebo blízkom,
- minimálne 3-ročné skúsenosti na podobnej pozícií,
- skúsenosť s porovnávačmi a affiliate marketingom výhodou,
- ďalší jazyk výhodou,
- silné analytické schopnosti,
- silná orientácia na detaily,
- schopnosť čítať dáta a vyvodzovať z nich jasné závery, prezentovať ich v zrozumiteľnej forme a zadefinovať odporúčania pre ďalšie kroky,
- všeobecný záujem o PPC a digitálny marketing.

Ponúkame:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- práca v priateľskej atmosfére v mladom kolektíve,
- dovolenka navyše 3/5 dni podľa počtu odpracovaných rokov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci
vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- v kuchynke pravidelne nájdeš ovocie a zeleninu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: PPC specialist

Na naše oddelenie servisu a reklamácií hľadáme šikovného/ú kolegu/yňu, ktorý/á sa chopí práce administrátora prepravných reklamácií. Náš tovar distribuujeme až do 26 krajín sveta a využívame služby mnohých prepravných spoločností.
Nechceme aby si vedel/a úplne všetko na pokročilej úrovni, čo nevieš ťa zaučíme. Práca je fyzicky nenáročná, pracuje sa prevažne s počítačom, ale je možné, že budeš komunikovať s kolegami zo skladu/officu a preto je práca celkom dynamická, v žiadnom prípade nie je nudná a nezáživná.

- Miesto výkonu práce: Lozorno, logistický park P3
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomer: plný úväzok
- Mzdové podmienky: 910 € - 1200 €


Náplň práce:

- nahlasovanie reklamácií prepravným spoločnostiam,
- preskladňovanie tovaru,
- fakturácia škôd, vytváranie dobropisov,
- fyzická kontrola a posudzovanie porúch vráteného tovaru v centralnom sklade,
- interná komunikácia s kolegami pri vybavovaní reklamacií.

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Word - pokročilý
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Outlook - základy
- SAP - základy

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- minimálne 2 roky praxe na obdobnej pozícií,
- predchádzajúce skúsenosti s prácou v SAP,
- znalosť hudobného sortimentu výhodou,
- dobré komunikačné zručnosti sú pri tejto pozícií kľúčové,
- pracovitosť, zodpovednosť, dochvíľnosť,
-schopnosť samostatnej práce,
- orientácia na detail,
-schopnosť logicky uvažovať.

Ponúkame:

- príjemný a priateľský kolektív
- dochádzková prémia
- vernostné a rodinné odmeny
- zamestnanecká zľava na tovar
- mimoriadne odmeny
- karta multisport
- stabilná dlhodobá práca.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Administrátor servisného oddelenia
Miesto práce je náš sklad, ktorý sa nachádza v logistickom parku P3 Lozorno.
Časom by táto pozícia mohla byť čiastkovo vykonávaná aj v našom office na Direňovej ulici v Bratislave.
Neposkytujeme dopravu, preto je ideálne vlastniť auto, prípadne bývať v blízkom okolí Lozorna.
2 zmenná prevádzka - ranné a poobedné zmeny.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Nie si fanúšik korporátov a hladáš prostredie, kde môžeš byť sám sebou? V Google analytics a Google Tag Manager si ako doma? Chceš okrem nových kolegov získať aj super kamošov? Ak áno, pozorne čítaj ďalej.
Všetci dobre vieme, že marketing nie je len o kreatíve, ale aj o dátach a analýzach. Práve preto hľadáme do nášho marketingového tímu dátového/ú analytika/čku, ktorý/á bude zodpovedný/á za správu analytickej infraštruktúry, zbieranie, spracovávanie a vyhodnocovanie dát, prípravu analýz a reportov.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: 1500 - 2000 €


Ako náš/a dátový/á analytik/čka budeš:

- sledovať, analyzovať a reportovať online metriky vrátane, ale nie výlučne: návštevnosti podľa zdrojov, demografických údajov, metrík výkonov stránok a analýz správania zákazníkov,
-️monitorovať a vyhodnocovať údaje o správaní a konverzii zákazníkov,
-️vykonávať analýzu a optimalizáciu výkonu konverzného lievika,
-️vytvárať segmentáciu zákazníkov a analýzy, ktoré vedú k cielenej a efektívnej komunikácii so zákazníkmi,
- spracovávať a hodnotiť výsledky reklamných kampaní,
- vytvárať, sledovať a reportovať kľúčové KPI pre e-shop a reklamné kampane,
-️identifikovať problémy, kľúčové oblastí a príležitostí na zlepšenia výkonnosti a efektívnosti e-shopu a marketingových kampaní,
-️vytvárať a spravovať prehľady a štandardizované reporty,
-️zodpovedať za generovanie a optimalizovanie feedov pre cenové porovnávače,
-️zodpovedať za konfiguráciu nástrojov na analýzu webových stránok, monitoruje ich nastavenie s cieľom zabezpečenia ich správneho fungovania,
-️monitorovať a analyzovať trendy v e-commerce.

Požadované vzdelanie:

- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Google Analytics - pokročilý
- Google Tag Manager - pokročilý
- Microsoft Excel - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- Minimálne 2 ročná skúsenosť s webovou analytikou,
- Google Analytics – pokročilý,
- Google Tag Manager – pokročilý,
- pokročilá znalosť MS Excel + niektorej z BI platforiem,
- skúsenosť s analýzou dátových súborov,
- znalosť nástrojov pre spracovanie a vyhodnocovanie dát,
- analytický prístup k riešeniu problémov,
- schopnosť správne interpretovať dáta,
- orientácia na detail,
- komunikačné schopnosti.

Ak sa staneš súčasťou nášho tímu, získaš celý rad výhod, ako sú:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje, ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Dátový analytik

UX dizajnéra/ku potrebujeme ako gitara struny. Svojou prítomnosťou v našom marketingovom tíme doplníš chýbajúce miestečko UX dizajnéra/ky, ktorý/á na základe analýzy reálneho správania návštevníkov nášho e-shopu bude navrhovať a testovať riešenia, ktorých cieľom je zvýšenie spokojnosti zákazníkov a vylepšenie stanovených výkonnostných parametrov.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: 1500 - 2000 €


Ako náš/a UXák/áčka budeš:

-️pravidelne monitorovať a analyzovať užívateľské správanie návštevníkov naprieč celým e-shopom,
-️identifikovať slabé miesta e-shopu z hľadiska UX,
-️definovať štandardy používateľskej skúsenosti, navrhovať a zabezpečovať implementáciu UX nástrojov,
-️definovať na základe dát potreby zákazníkov,
-️navrhovať riešenia cielené na zvýšenie spokojnosti zákazníkov, pripravovať zadania riešení vrátane grafických návrhov, wireframov,
-️zabezpečovať testovanie návrhov,
-️dohliadať, aby finálne riešenie splnilo potreby a očakávania zákazníkov,
-️vyhodnocovať efektivitu implementovaných riešení,
-️úzko spolupracovať s grafikmi, programátormi a obchodným oddelením.

Požadované vzdelanie:

- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Google Analytics - pokročilý
- Google Optimize - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- Minimálne 2 ročná skúsenosť s UX e-shopu,
- Google Analytics – pokročilý,
- Google Optimize alebo podobný nástroj - pokročilý,
- skúsenosť s používateľským testovaním;
- schopnosť cez dáta interpretovať potreby zákazníkov,
- skúsenosť s prácou v dizajn nástrojoch,
- výborné analytické a komunikačné schopnosti,
- orientácia na zákazníka.

Ak sa staneš súčasťou nášho tímu, získaš celý rad výhod, ako sú:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje, ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: UX špecialista
Pohovory prebiehajú online.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Účtovníctvo je tvoja vášeň a nezľakneš sa práce s faktúrami a bankami? Chceš nájsť prostredie, kde budeš môcť byť sám/sama sebou a nesnažiť sa natlačiť do šablón korporátneho života? Chceš sa do práce tešiť a mať po svojom boku kolektív kolegov, ktorý ťa podržia a podporia? Ak si odpovedal/a áno na všetky otázky, tak táto ponuka práce môže byť priamo pre teba.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: 1300 - 1500 €


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- komplexné vedenie účtovníctva (majetok, finančné účty, pohľadávky, záväzky),
- kontrola správnosti vedenia účtovníctva ,
- participácia pri účtovných závierkach (kvartálne, ročné),
- participácia pri tvorbe daňových priznaní a DPH v rôznych krajinách,
- kontrola zostatkov na účtoch,
- zaúčtovanie interných dokladov,
- komunikácia s klientami, auditormi a štátnymi inštitúciami,
- zadávanie platieb v rôznych menách,
- účtovanie JCD dokladov.

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské
- odbor - Financie, ekonómia, účtovníctvo

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Fakturácia - základy
- Microsoft Excel - základy
- Microsoft Word - základy
- Podvojné účtovníctvo - pokročilý
- Mzdové účtovníctvo - základy
- Personalistika - základy

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- Skúsnosti na obdobnej pozícií podmienkou - min 3 roky praxe,
- znalosť účtovnej a daňovej legislatívy podmienkou,
- schopnosť pracovať v tíme,
- precíznosť,
- zodpovednosť,
- samostatnosť
- flexibilita
- analytické myslenie a schopnosť riešiť problémy,
- iniciatíva v návrhoch na zlepšenie a zjednodušenie práce.

Ponúkame:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje, ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: účtovník
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Hľadáme pracovníka zákazníckej podpory, ktorý sa nebojí výziev, ktorý má rád inovácie a chce sa podeliť so svojimi nápadmi.
Okrem dobrej nálady, ktorá by ti nemala chýbať každý deň, privítame, ak si dobrý spíker v anglickom jazyku. Pokiaľ ovládaš aj iné cudzie jazyky, ako napríklad španielský, chorvátsky, bulharský, talianský, švédsky, dánsky a iné, tak máš jasnú cestu k nám. Ak si o sebe myslíš, že si tá správna osoba, daj nám o sebe vedieť!

- Miesto výkonu práce: Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 950 - 1 320 EUR + variabilná zložka odmeny


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- e-mailová, chatová a telefonická komunikácia so zákazníkmi,
- zákaznícka podpora,
- poskytovanie všeobecných informácií o produktoch,
- riešenie požiadaviek zákazníkov,
- komunikácia s dodávateľmi,
- bežné administratívne práce, fakturácia (SAP).

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Nemecký jazyk - pokročilá úroveň (C1)
- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Fakturácia - základy
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- obstojný prehľad o hudobných nástrojoch je výhodou,
- ovládanie iných jazykov výhodou,
- príjemné a kultivované vystupovanie, ochota pomáhať ,
- bezchybný písomný aj ústny prejav ,
- prozákaznícky prístup,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov,
- komunikatívnosť, pohotovosť,
- skúsenosti v oblasti predaja/online predaja výhodou.

Ponúkame:

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity (žiaľ kvôli COVID-u nevieme kedy budú realizovateľné),
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Pracovník zákazníckej podpory
Pohovory prebiehajú online.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Hľadáme pracovníka zákazníckej podpory, ktorý má španielsky jazyk na úrovni C1, nebojí sa výziev, ktorý má rád inovácie a chce sa podeliť so svojimi nápadmi.
Okrem dobrej nálady, ktorá by ti nemala chýbať každý deň, privítame, ak si dobrý spíker aj v anglickom jazyku. Pokiaľ ovládaš aj iné cudzie jazyky, ako napríklad poľský, chorvátsky, bulharský, talianský, švédsky, dánsky a iné, tak máš jasnú cestu k nám. Ak si o sebe myslíš, že si tá správna osoba, daj nám o sebe vedieť!

- Miesto výkonu práce: Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 950 € + variabilná zložka odmeny


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- e-mailová, chatová a telefonická komunikácia so zákazníkmi,
- zákaznícka podpora,
- poskytovanie všeobecných informácií o produktoch,
- riešenie požiadaviek zákazníkov,
- komunikácia s dodávateľmi,
- bežné administratívne práce, fakturácia (SAP).

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Španielsky jazyk - pokročilá úroveň (C1)
- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Fakturácia - základy
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- obstojný prehľad o hudobných nástrojoch je výhodou,
- ovládanie dalších jazykov výhodou,
- príjemné a kultivované vystupovanie, ochota pomáhať ,
- bezchybný písomný aj ústny prejav ,
- prozákaznícky prístup,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov,
- komunikatívnosť, pohotovosť,
- skúsenosti v oblasti predaja/online predaja výhodou.

Ponúkame:

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity (žiaľ kvôli COVID-u nevieme kedy budú realizovateľné),
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Pracovník zákazníckej podpory
Pohovory prebiehajú online.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Hľadáme pracovníka zákazníckej podpory, ktorý má bulharský jazyk na úrovni C1, nebojí sa výziev, ktorý má rád inovácie a chce sa podeliť so svojimi nápadmi.
Okrem dobrej nálady, ktorá by ti nemala chýbať každý deň, privítame, ak si dobrý spíker aj v anglickom jazyku. Pokiaľ ovládaš aj iné cudzie jazyky, ako napríklad španielský, poľský, chorvátsky, talianský, švédsky, dánsky a iné, tak máš jasnú cestu k nám. Ak si o sebe myslíš, že si tá správna osoba, daj nám o sebe vedieť!

- Miesto výkonu práce: Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 950 - 1320 € + variabilná zložka odmeny


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- e-mailová, chatová a telefonická komunikácia so zákazníkmi,
- zákaznícka podpora,
- poskytovanie všeobecných informácií o produktoch,
- riešenie požiadaviek zákazníkov,
- komunikácia s dodávateľmi,
- bežné administratívne práce, fakturácia (SAP).

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Bulharský jazyk - pokročilá úroveň (C1)
- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Fakturácia - základy
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- obstojný prehľad o hudobných nástrojoch je výhodou,
- ovládanie dalších jazykov výhodou,
- príjemné a kultivované vystupovanie, ochota pomáhať ,
- bezchybný písomný aj ústny prejav ,
- prozákaznícky prístup,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov,
- komunikatívnosť, pohotovosť,
- skúsenosti v oblasti predaja/online predaja výhodou.

Ponúkame:

- dovolenka navyše 3/5 dní podľa počtu odpracovaných rokov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity (žiaľ kvôli COVID-u nevieme kedy budú realizovateľné),
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje, ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Pracovník zákazníckej podpory
Pohovory prebiehajú online.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Hľadáme pracovníka zákazníckej podpory, ktorý má holandský jazyk na úrovni C1, nebojí sa výziev, ktorý má rád inovácie a chce sa podeliť so svojimi nápadmi.
Okrem dobrej nálady, ktorá by ti nemala chýbať každý deň, privítame, ak si dobrý spíker aj v anglickom jazyku. Pokiaľ ovládaš aj iné cudzie jazyky, ako napríklad španielský, poľský, chorvátsky, bulharský, talianský, švédsky, dánsky a iné, tak máš jasnú cestu k nám. Ak si o sebe myslíš, že si tá správna osoba, daj nám o sebe vedieť!

- Miesto výkonu práce: Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 950 € + variabilná zložka odmeny


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- e-mailová, chatová a telefonická komunikácia so zákazníkmi,
- zákaznícka podpora,
- poskytovanie všeobecných informácií o produktoch,
- riešenie požiadaviek zákazníkov,
- komunikácia s dodávateľmi,
- bežné administratívne práce, fakturácia (SAP).

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Holandský jazyk - pokročilá úroveň (C1)
- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Fakturácia - základy
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- obstojný prehľad o hudobných nástrojoch je výhodou,
- ovládanie dalších jazykov výhodou,
- príjemné a kultivované vystupovanie, ochota pomáhať ,
- bezchybný písomný aj ústny prejav ,
- prozákaznícky prístup,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov,
- komunikatívnosť, pohotovosť,
- skúsenosti v oblasti predaja/online predaja výhodou.

Ponúkame:

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity (žiaľ kvôli COVID-u nevieme kedy budú realizovateľné),
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Pracovník zákazníckej podpory
Pohovory prebiehajú online.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Hľadáme šikovného a iniciatívneho kolegu, ktorý sa stane súčasťou nášho tímu v BIKE predajni na Einsteinovej ulici.
Ak sa vyznáš v sortimente a máš organizačné zručnosti tak neváhaj a daj nám o sebe vedieť!

- Miesto výkonu práce: Einsteinova, Bratislava
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 1000 € (fixná + variabilná zložka odmeny)


Tvojou náplňou práce bude:

- proaktívny prístup pri komunikácií so zákazníkmi,
- zodpovednosť za chod predajne, jej rozvoj a vzhľad,
- zodpovednosť za plnenie cieľov a obchodných výsledkov,
- zodpovednosť za hotovosť a tovar, práca s pokladňou,
- predaj a prezentácia tovaru zákazníkom,
- servisovanie bicyklov,
- evidencia a riešenie reklamácií.

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- odbor služby/predaj/servis

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Pokladňa - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- skúsenosti so servisovaním bicyklov – výhodou ale nie je to podmienka,
- skúsenosti v oblasti predaja,
- organizačné schopnosti,
- spoľahlivosť a prax pri práci s financiami,
- komunikatívnosť, pohotovosť, obchodné myslenie,
- príjemné vystupovanie, ochota pomáhať,
- kreativita, zodpovednosť.

Ponúkame:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu, - teambuildingové aktivity, - športové aktivity - karta MULTISPORT, - vernostné a rodinné odmeny,

CV zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Predajca bike sortimentu

Logistika a distribúcia sú dva dôležité aspekty, ktoré medzi inými zabezpečujú, že naša firma napreduje a je úspešná. E-shop máme v 26 krajinách sveta, zato sklad odkiaľ distribuujeme všetok tovar iba jeden. Preto je pre nás kľúčové mať zvládnuté všetky logistické procesy a ľudí, ktorí sa chopia tejto možno náročnej, ale zároveň veľmi zaujímavej práce.
Náš budúci kolega/kolegyňa by mal byť človek, ktorý:
- sa chce chopiť tejto práce, nebojí sa výziev a zodpovednosti,
- má minimálne 2 roky praxe na obdobnej pozícií,
- má skúsenosti s colnou deklaráciou,
- ovláda anglický jazyk na komunikačnej úrovni ale aj písomne (min. B2 úroveň),
- sa chce podieľať na neustálom zlepšovaní a inovovaní našich procesov a postupov,
- má vlastný názor opretý o skúsenosti, ktorý si radi vypočujeme a dáme mu slobodu a možnosť realizácie.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: 1500 € - 2000 €


Náplň práce:

Dovoz tovarov:
- komunikácia s dodávateľmi, získavanie údajov o zásielke potrebných pre výber vhodného typu prepravy,
- získavanie cenových ponúk od prepravcov, vyhodnocovanie, výber a objednávanie prepravy,
- spolupráca s colnými deklarantami, súčinnosť pri colnom konaní,
- plánovanie termínov vykládok kontajnerových zásielok so skladom v Lozorne.

Expedícia zákazníckych zásielok:
- optimalizácia a kontrola nákladov na logistiku,
- optimalizácia logistických procesov,
- analýza dát v súvislosti s logistikou,
- komunikácia a vyjednávanie s prepravnými spoločnosťami,
- administrácia nastavení pre logistiku,
- dohľad nad technickou implementáciou logistických systémov.

Požadované vzdelanie:

- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Excel - pokročilý
- Colný kódex EÚ - základy
- Logistika - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- minimálne 2 roky praxe na obdobnej pozícií,
- skúsenosti s colnou deklaráciou,
- anglický jazyk na komunikačnej úrovni,
- schopnosť rýchlej adaptácie na meniace sa okolnosti/zákony a pod.,
- znalosť Microsoft Excel na pokročilej úrovni ,
- silné komunikačné a vyjednávacie schopnosti,
- analytické a logické myslenie,
- snaha riešiť problémy,
- samostatnosť,
- odolnosť voči stresu,
- myslenie „out-of-the-box“.

Ponúkame:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje, ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Špecialista logistiky
Miesto práce môže byť náš office na Drieňovej ulici alebo náš sklad v Lozorne - záleží od uchádzača, čo mu je výhodnejšie vzhľadom k dochádzaniu do práce.
Vopred ďakujeme každému uchádzačovi za prejavený záujem, ale vzhľadom na veľký počet záujemcov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Na naše oddelenie servisu a reklamácií hľadáme šikovného/ú kolegu/yňu, ktorý/á sa chopí práce administrátora.
Pracovať budeš so SAP-om, našim interným systémom a wms systémom. Nechceme aby si vedel/a úplne všetko na pokročilej úrovni, čo nevieš ťa zaučíme. Práca je fyzicky nenáročná, pracuje sa prevažne s počítačom, ale je možné, že budeš komunikovať s kolegami zo skladu/officu a preto je práca celkom dynamická, v žiadnom prípade nie je nudná a nezáživná.

- Miesto výkonu práce: Lozorno, logistický park P3
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomer: plný úväzok
- Mzdové podmienky: 910 € - 1200 €


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- spracovávanie dodávateľských dobropisov,
- preskladanie tovarov,
- riadenie, korekcia a kontrola zápisov v SAP a skladovom systéme,
- vystavovanie dobropisov v SAP,
- emailová komunikácia s príslušnými oddeleniami,
- korekcia zamenených zásielok.

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Word - pokročilý
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Outlook - základy
- SAP - pokročilý
- Jednoduché účtovníctvo - základy

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- Prax 2 roky na obdobnej pozícii,
- predchádzajúce skúsenosti s prácou v SAP,
- skúsenosti s účtovníctvom veľkou výhodou,
- analytické myslenie,
- pracovitosť, zodpovednosť, dochvíľnosť,
-schopnosť samostatnej práce,
-schopnosť logicky uvažovať.

Ponúkame:

- príjemný a priateľský kolektív
- dochádzková prémia
- vernostné a rodinné odmeny
- zamestnanecká zľava na tovar
- mimoriadne odmeny
- funkčný príplatok

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Administrátor servisného oddelenia
Miesto práce je náš sklad, ktorý sa nachádza v logistickom parku P3 Lozorno.
Neposkytujeme dopravu, preto je ideálne vlastniť auto, prípadne bývať v blízkom okolí Lozorna.
2 zmenná prevádzka - ranné a poobedné zmeny.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Muziker už dávno nie je len o hudobných nástrojoch, náš sortiment tovaru sa neustále zväčšuje a firma napreduje. Naše skladové procesy by potrebovali čo to zlepšiť a optimalizovať, preto hľadáme človeka, ktorý miluje výzvy a nemá strach pred žiadnym zadaním.
Ako náš budúci kolega by si mal mať aspoň 3 ročné skúsenosti na podobnej pozícií (nastavovanie procesov, procesných analýz), chuť prinášať návrhy a zlepšenia a drive dotiahnuť ich do úspešnej realizácie.

- Miesto výkonu práce: Lozorno, logistický park P3
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomer: plný úväzok
- Mzdové podmienky: 2000 € - 3000 €


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- zlepšovanie a dokumentácia skladových procesov,
- analýza efektivity skladových procesov,
- optimalizácia logistických a skladových nákladov,
- práca na projektoch v rámci logistiky a skladových procesov,
- komunikácia s dodávateľmi skladových systémov, prepravnými spoločnostami,
- komunikácia s developermi/programátormi,
- reporting.

Požadované vzdelanie:

- vysokoškolské
- odbor: Technické zameranie, výrobné procesy

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Excel - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- Prax 3 roky v oblasti nastavovania procesov, procesných analýz,
- znalosť metodológie Six Sigma (min. Green belt) a Lean, prípadne iných optimalizačných metód,
- komunikačné schopnosti,
- analytické a logické myslenie,
- snaha riešiť problémy,
- samostatnosť,
- myslenie „out-of-the-box“,
- pokročilá znalosť MS Office, predovšetkým Excel,
- znalosť SQL alebo práca s dátami výhodou.

Ponúkame:

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny,
- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Procesný analytik

- Miesto výkonu práce: Lozorno, logistický park P3
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomer: plný úväzok
- Mzdové podmienky: od 820 € - 1300 € + variabilná zložka mzdy


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- zodpovednosť za príjem tovaru a správne uloženie v skladových priestoroch
- príprava tovaru na expedíciu
- práca na VZV
- fyzicky stredne náročná práca

Požadované vzdelanie:

- základné vzdelanie
- stredoškolské vzdelanie

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- vodičský preukaz - B
- oprávnenie viesť VZV výhodou, ak nie je vieme dať spraviť
- skúsenosť s prácou v sklade výhodou
- pracovitosť
- zručnosť
- zodpovednosť
- dochvíľnosť
- schopnosť samostatnej práce
- logické myslenie

Ponúkame:

- príjemný a priateľský kolektív
- dochádzková prémia
- vernostné a rodinné odmeny
- zamestnanecká zľava na tovar
- mimoriadne odmeny
- funkčný príplatok

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Skladník
Miesto práce je náš sklad, ktorý sa nachádza v logistickom parku P3 Lozorno.
Neposkytujeme dopravu, preto je ideálne vlastniť auto, prípadne bývať v blízkom okolí Lozorna.
2 zmenná prevádzka - ranné a poobedné zmeny.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Logo muziker
Nezmeškaj super akcie. Aktivuj si notifikácie!
Zapnúť