cookies
Máme najlepšie "cookies" a nebojíme sa ich použiť
Akceptovať všetky cookies

Práca pre Teba

Ahoj, snáď si môžeme tykať hneď od začiatku. Vďaka, že si sa preklikal až sem, možno nám do tímu chýbaš práve ty. Sme Muziker a snažíme sa o to, aby sme boli ten najlepší obchod v širokom okolí.
Ideš do toho s nami?

Koho hľadáme 

U nás nám nezáleží na tom, kde si študoval alebo koľko máš skúseností, všetko, čo potrebujeme je chuť pracovať, pozitívne naladenie a kreativita. Tu v Muzikeri si totiž nadovšetko vážime ľudí, ktorí sa neboja pozerať sa na veci z jedinečného pohľadu a ktorí s nami budú plniť sny zákazníkov po celom svete.

Teší nás, sme Muziker  

S našou malou punkovou predajňou sme vtrhli do sveta obchodných centier a prostredníctvom e-shopu sme dokázali získať aj zahraničných zákazníkov. Takto sme sa postupne vypracovali na jedného z najväčších predajcov hudobných nástrojov v Európe. Dnes sme hrdí na to, že pomáhame hudbu objavovať stále väčšiemu počtu ľudí. Ale to nie je všetko! Dravo napredujeme a prijímame nové výzvy. Rozšírili sme náš sortiment o produkty z ktorých si vyberie každý. Okrem hudobných nástrojov u nás nájdeš aj golfové, športové príslušenstvo a iné lifestyle a hobby produkty. Tak neváhaj a pridaj sa !


200 zamestnancov

26 krajín EU

Kamión tovaru denne

Viac ako 500 značiek

13 jazykov

Sme spoločnosť, v ktorej pracuje už viac ako 200 ľudí. Pôsobíme v 26 krajinách EU a každý deň posielame nadšeným zákazníkom viac ako 10 ton tovaru od viac ako 500 značiek. So zákazníkmi komunikujeme v 13 jazykoch.

Ak máš pocit, že by si to s nami chcel skúsiť, zastav sa u nás. Kravatu pokojne nechaj doma, porozprávame sa za ping-pongovým stolom u nás v office alebo skočíme na pivo, výber je na tebe. Tak čo? Kedy Ťa môžeme čakať?

Aktuálne máme voľné tieto pracovné pozície:

Si inovatívny a máš rád dynamické prostredie? Máš skúsenosti s tvorbou webu a programovaním? Ak sa chceš v tejto oblasti naďalej rozvíjať máš možnosť. Hľadáme nového člena tímu, ktorý posilní naše development oddelenie.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 2400 € + variabilná odmena


Čo bude tvoja náplň práce:

- zodpovednosť za návrh architektúry softvérových riešení,
- definovať architektúru softvérových a integračných riešení,
- príprava funkčných a technických požiadaviek pre implementáciu nových funkcionalít a systémov,
- implementácia digitalizačných systémov a práca na rôznych platformách,
- projektové riadenie/koordinácia interných alebo externých zdrojov,
- podieľanie sa na nastavovaní parametrov pre hodnotenie projektov,
- reportovanie vedeniu o vývoji projektu – monitoring a riadenie rizík,
- podieľanie sa na zdokonaľovaní/rozvoji systémov.
- organizácia a riadenie tímu.

Požadované vzdelanie:

- vysokoškolské - odbor IT

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- SQL - pokročilý
- HTML - pokročilý
- CSS - pokročilý
- Ruby - základy

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- skúsenosti s programovaním web aplikácií min. 3 roky,
- skúsenosti s riadením/organizáciou IT tímu,
- znalosť framework Ruby on Rails - výhodou,
- skúsenosti s analýzou, testovaním softvérového riešenia, integráciou a customizáciou rôznych open source webových aplikácií,
- prehľad v Google Analytics,
- odbornosť v oblasti vývoja webových aplikácií front-end (HTML, CSS, JavaScript),
- samostatnosť,
- ochota učiť sa nové technológie,
- zodpovednosť.

Ponúkame:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- dovolenka navyše 3/5 dni podľa počtu odpracovaných rokov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu
- teambuildingové aktivity
- športové aktivity - karta MULTISPORT
- vernostné a rodinné odmeny
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci
vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- v kuchynke pravidelne nájdeš ovocie a zeleninu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Web Architect / IT Project manager

Hľadáme šikovného a iniciatívneho kolegu, ktorý sa stane súčasťou nášho tímu v BIKE predajni na Einsteinovej ulici.
Ak sa vyznáš v sortimente a máš organizačné zručnosti tak neváhaj a daj nám o sebe vedieť!

- Miesto výkonu práce: Einsteinova, Bratislava
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 1000 € (fixná + variabilná zložka odmeny)


Tvojou náplňou práce bude:

- proaktívny prístup pri komunikácií so zákazníkmi,
- zodpovednosť za chod predajne, jej rozvoj a vzhľad,
- zodpovednosť za plnenie cieľov a obchodných výsledkov,
- zodpovednosť za hotovosť a tovar, práca s pokladňou,
- predaj a prezentácia tovaru zákazníkom,
- servisovanie bicyklov,
- evidencia a riešenie reklamácií.

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- odbor služby/predaj/servis

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Pokladňa - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- skúsenosti so servisovaním bicyklov – výhodou ale nie je to podmienka,
- skúsenosti v oblasti predaja,
- organizačné schopnosti,
- spoľahlivosť a prax pri práci s financiami,
- komunikatívnosť, pohotovosť, obchodné myslenie,
- príjemné vystupovanie, ochota pomáhať,
- kreativita, zodpovednosť.

Ponúkame:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu, - teambuildingové aktivity, - športové aktivity - karta MULTISPORT, - vernostné a rodinné odmeny,

CV zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Predajca bike sortimentu

Nie si fanúšik korporátov a hladáš prostredie, kde môžeš byť sám sebou? Máš rád obchodné a marketingové analýzy a rád sa vŕtaš v dátach? Keď uvidíš problém alebo anomáliu, tak neprestaneš, kým neprídeš na koreň? Poznáš Google Analytics, Google Tag Manager alebo SQL a Excel je Tvoj dobrý kamarát? Chceš okrem nových kolegov získať aj super kamošov? Ak áno, pozorne čítaj ďalej.
Všetci dobre vieme, že marketing a predaj nie je len o kreatíve, ale aj o dátach a analýzach. Práve preto hľadáme do nášho Muziker tímu dátového/ú analytika/čku, ktorý/á bude zbierať, spracovávať a vyhodnocovať dáta, pripravovať analýzy a reporty.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: 1400 €


Ako náš/a dátový/á analytik/čka budeš:

- sledovať, analyzovať, prepájať a vyhodnocovať obchodné dáta z rôznych zdrojov,
-️overovať obchodné a marketingové hypotézy,
- sledovať, analyzovať a reportovať online metriky vrátane, ale nie výlučne: návštevnosti podľa zdrojov, demografických údajov, metrík výkonov stránok a analýz správania zákazníkov,
- monitorovať a vyhodnocovať údaje o správaní a konverzii zákazníkov,
- vykonávať analýzu a optimalizáciu výkonu konverzného lievika,
- vytvárať segmentáciu zákazníkov a analýzy, ktoré vedú k cielenej a efektívnej komunikácii so zákazníkmi,
- spracovávať a hodnotiť výsledky reklamných kampaní,
- vytvárať, sledovať a reportovať kľúčové KPI pre e-shop a reklamné kampane,
- identifikovať problémy, kľúčové oblastí a príležitostí na zlepšenia výkonnosti a efektívnosti e-shopu a marketingových kampaní,
- zodpovedať za konfiguráciu nástrojov na analýzu webových stránok, monitorovať ich nastavenie s cieľom zabezpečenia ich správneho fungovania,
- monitorovať a analyzovať trendy v e-commerce.

Požadované vzdelanie:

- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Google Analytics - pokročilý
- Google Tag Manager - pokročilý
- Microsoft Excel - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- Minimálne 2 ročná skúsenosť s webovou analytikou,
- Google Analytics – pokročilý,
- Google Tag Manager – pokročilý,
- pokročilá znalosť MS Excel + niektorej z BI platforiem,
- skúsenosť s analýzou dátových súborov,
- znalosť nástrojov pre spracovanie a vyhodnocovanie dát,
- analytický prístup k riešeniu problémov,
- schopnosť správne interpretovať dáta,
- orientácia na detail,
- komunikačné schopnosti.

Ak sa staneš súčasťou nášho tímu, získaš celý rad výhod, ako sú:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje, ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Dátový analytik
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

UX dizajnéra/ku potrebujeme ako gitara struny. Svojou prítomnosťou v našom marketingovom tíme doplníš chýbajúce miestečko UX dizajnéra/ky, ktorý/á na základe analýzy reálneho správania návštevníkov nášho e-shopu bude navrhovať a testovať riešenia, ktorých cieľom je zvýšenie spokojnosti zákazníkov a vylepšenie stanovených výkonnostných parametrov.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: 1500 - 2000 €


Ako náš/a UXák/áčka budeš:

-️pravidelne monitorovať a analyzovať užívateľské správanie návštevníkov naprieč celým e-shopom,
-️identifikovať slabé miesta e-shopu z hľadiska UX,
-️definovať štandardy používateľskej skúsenosti, navrhovať a zabezpečovať implementáciu UX nástrojov,
-️definovať na základe dát potreby zákazníkov,
-️navrhovať riešenia cielené na zvýšenie spokojnosti zákazníkov, pripravovať zadania riešení vrátane grafických návrhov, wireframov,
-️zabezpečovať testovanie návrhov,
-️dohliadať, aby finálne riešenie splnilo potreby a očakávania zákazníkov,
-️vyhodnocovať efektivitu implementovaných riešení,
-️úzko spolupracovať s grafikmi, programátormi a obchodným oddelením.

Požadované vzdelanie:

- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Google Analytics - pokročilý
- Google Optimize - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- Minimálne 2 ročná skúsenosť s UX e-shopu,
- Google Analytics – pokročilý,
- Google Optimize alebo podobný nástroj - pokročilý,
- skúsenosť s používateľským testovaním;
- schopnosť cez dáta interpretovať potreby zákazníkov,
- skúsenosť s prácou v dizajn nástrojoch,
- výborné analytické a komunikačné schopnosti,
- orientácia na zákazníka.

Ak sa staneš súčasťou nášho tímu, získaš celý rad výhod, ako sú:

- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje, ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: UX špecialista
Pohovory prebiehajú online.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Hľadáme pracovníka zákazníckej podpory, ktorý sa nebojí výziev, ktorý má rád inovácie a chce sa podeliť so svojimi nápadmi.
Okrem dobrej nálady, ktorá by ti nemala chýbať každý deň, privítame, ak si dobrý spíker v anglickom jazyku. Pokiaľ ovládaš aj iné cudzie jazyky, ako napríklad španielský, chorvátsky, bulharský, talianský, švédsky, dánsky a iné, tak máš jasnú cestu k nám. Ak si o sebe myslíš, že si tá správna osoba, daj nám o sebe vedieť!

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 950 - 1 320 EUR + variabilná zložka odmeny


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- e-mailová, chatová a telefonická komunikácia so zákazníkmi,
- zákaznícka podpora,
- poskytovanie všeobecných informácií o produktoch,
- riešenie požiadaviek zákazníkov,
- komunikácia s dodávateľmi,
- bežné administratívne práce, fakturácia (SAP).

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Nemecký jazyk - pokročilá úroveň (C1)
- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Fakturácia - základy
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- obstojný prehľad o hudobných nástrojoch je výhodou,
- ovládanie iných jazykov je veľkou výhodou,
- príjemné a kultivované vystupovanie, ochota pomáhať ,
- bezchybný písomný aj ústny prejav ,
- prozákaznícky prístup,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov,
- komunikatívnosť, pohotovosť,
- skúsenosti v oblasti predaja/online predaja výhodou.

Ak sa staneš súčasťou nášho tímu, získaš celý rad výhod, ako sú::

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny,
- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje, ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo si kúpiť langoš,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v čase krízy alebo hypoglykémie ťa zachráni náš automat na jedlo a pitie,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Pracovník zákazníckej podpory pre DE
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Po zaučení je možnosť prejsť na trvalý home office.

Hľadáme pracovníka zákazníckej podpory, ktorý má holandský jazyk na úrovni C1, nebojí sa výziev, ktorý má rád inovácie a chce sa podeliť so svojimi nápadmi.
Okrem dobrej nálady, ktorá by ti nemala chýbať každý deň, privítame, ak si dobrý spíker aj v anglickom jazyku. Pokiaľ ovládaš aj iné cudzie jazyky, ako napríklad španielský, poľský, chorvátsky, bulharský, talianský, švédsky, dánsky a iné, tak máš jasnú cestu k nám. Ak si o sebe myslíš, že si tá správna osoba, daj nám o sebe vedieť!

- Miesto výkonu práce: Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 950 € + variabilná zložka odmeny


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- e-mailová, chatová a telefonická komunikácia so zákazníkmi,
- zákaznícka podpora,
- poskytovanie všeobecných informácií o produktoch,
- riešenie požiadaviek zákazníkov,
- komunikácia s dodávateľmi,
- bežné administratívne práce, fakturácia (SAP).

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Holandský jazyk - pokročilá úroveň (C1)
- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Fakturácia - základy
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- obstojný prehľad o hudobných nástrojoch je výhodou,
- ovládanie dalších jazykov výhodou,
- príjemné a kultivované vystupovanie, ochota pomáhať ,
- bezchybný písomný aj ústny prejav ,
- prozákaznícky prístup,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov,
- komunikatívnosť, pohotovosť,
- skúsenosti v oblasti predaja/online predaja výhodou.

Ponúkame:

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity (žiaľ kvôli COVID-u nevieme kedy budú realizovateľné),
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Pracovník zákazníckej podpory
Pohovory prebiehajú online.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Hľadáme pracovníka zákazníckej podpory, ktorý má bulharský jazyk na úrovni C1, nebojí sa výziev, ktorý má rád inovácie a chce sa podeliť so svojimi nápadmi.
Okrem dobrej nálady, ktorá by ti nemala chýbať každý deň, privítame, ak si dobrý spíker v anglickom jazyku. Pokiaľ ovládaš aj iné cudzie jazyky, ako napríklad španielský, nemecký, chorvátsky, talianský, švédsky, dánsky a iné, tak máš jasnú cestu k nám. Ak si o sebe myslíš, že si tá správna osoba, daj nám o sebe vedieť!

- Miesto výkonu práce: Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 1050 - 1 420 EUR + variabilná zložka odmeny


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- e-mailová, chatová a telefonická komunikácia so zákazníkmi,
- zákaznícka podpora,
- poskytovanie všeobecných informácií o produktoch,
- riešenie požiadaviek zákazníkov,
- komunikácia s dodávateľmi,
- bežné administratívne práce, fakturácia (SAP).

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Bulharský jazyk - pokročilá úroveň (C1)
- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Fakturácia - základy
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- bulharský jazyk C1,
- obstojný prehľad o hudobných nástrojoch je výhodou,
- ovládanie ďalších jazykov výhodou,
- príjemné a kultivované vystupovanie, ochota pomáhať ,
- bezchybný písomný aj ústny prejav ,
- prozákaznícky prístup,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov,
- komunikatívnosť, pohotovosť,
- skúsenosti v oblasti predaja/online predaja výhodou.

Ak sa staneš súčasťou nášho tímu, získaš celý rad výhod, ako sú::

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny,
- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje, ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo si kúpiť langoš,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v čase krízy alebo hypoglykémie ťa zachráni náš automat na jedlo a pitie,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Pracovník zákazníckej podpory pre BG
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Pohovory prebiehajú online.

Hľadáme pracovníka zákazníckej podpory, ktorý sa nebojí výziev, ktorý má rád inovácie a chce sa podeliť so svojimi nápadmi.
Okrem dobrej nálady, ktorá by ti nemala chýbať každý deň, privítame, ak si dobrý spíker v anglickom jazyku. Pokiaľ ovládaš aj iné cudzie jazyky, ako napríklad španielský, nemecký, chorvátsky, bulharský, talianský, švédsky, dánsky a iné, tak máš jasnú cestu k nám. Ak si o sebe myslíš, že si tá správna osoba, daj nám o sebe vedieť!

- Miesto výkonu práce: Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: od 950 - 1 320 EUR + variabilná zložka odmeny


Tvojou pracovnou náplňou bude:

- e-mailová, chatová a telefonická komunikácia so zákazníkmi,
- zákaznícka podpora,
- poskytovanie všeobecných informácií o produktoch,
- riešenie požiadaviek zákazníkov,
- komunikácia s dodávateľmi,
- bežné administratívne práce, fakturácia (SAP).

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Francúzsky jazyk - pokročilá úroveň (C1)
- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Fakturácia - základy
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- francúzsky jazyk C1,
- obstojný prehľad o hudobných nástrojoch je výhodou,
- ovládanie ďalších jazykov výhodou,
- príjemné a kultivované vystupovanie, ochota pomáhať ,
- bezchybný písomný aj ústny prejav ,
- prozákaznícky prístup,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov,
- komunikatívnosť, pohotovosť,
- skúsenosti v oblasti predaja/online predaja výhodou.

Ak sa staneš súčasťou nášho tímu, získaš celý rad výhod, ako sú::

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny,
- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje, ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo si kúpiť langoš,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v čase krízy alebo hypoglykémie ťa zachráni náš automat na jedlo a pitie,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Pracovník zákazníckej podpory pre BG
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Do nášho cool čierneho officu hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude mať na starosti editovanie produktových popisov. Momentálne pracujeme v home office režime, ale po skončení tejto COVID situácie sa plánujeme vrátiť naspäť do officu,
Jedná sa o prácu na 20 hodín do týždňa.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: živnosť
- Mzdové podmienky: 700 €


Čo by si robil/a:

- dostaneš zoznam produktov, ktorých popis nájdeš na webe a urobíš jazykovú korektúru, následne to všetko vložíš do html a do excelovskej tabuľky.

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- študent vysokej školy

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Excel - základy
- HTML - základy

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- skúsenosť s obdobnou prácou veľkou výhodou,
- maximálna precíznosť,
- zodpovednosť,
- logické myslenie,
- orientácia na detail,
- samostatnosť,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov.

Ponúkame:

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny,
- referal bonus za odporučenie nového pracovníka,
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office, čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Editor produktových popisov
Ďakujeme každému uchádzačovi za prejavený záujem, ale vzhľadom na vysoký počet záujemcov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Zaujíma ťa svet obchodu a chceš sa neustále posúvať vpred? Máš ten správny drive a chuť dosahovať vysoké méty? Nebojíš sa excelu a je ti blízky svet IT systémov? Vieš anglicky aspoň na úrovni B2? Ak si na tieto otázky odpovedal/a áno, máme prácu, ktorá je určená pre TEBA!
Nevadí nám, ak si absolvent alebo nemáš skúsenosti priamo s obdobnou prácou, nás zaujíma tvoja osobnosť a potenciál, ktorý ti pomôžeme naplno rozvinúť. Hľadáme proste ambicióznecho človeka, ktorý je inteligentný, samostatný a húževnatý, neodradí ho prvý neúspech a neustále sa snaží nájsť cesty ako veci robiť lepšie a efektívnejšie. Veľké plus je, ak sa vyznáš v nejakej oblasti nášho portfólia produktov - ale nie je to podmienka.
Na začiatku tvojej kariéry v Muzikeri by si začal/a ako produktový špecialista, prešiel/la by si postupne na pozíciu nákupcu a ak pochopíš obe pozície, know-how a procesy s nimi spojené, tak sa staneš segmentovým manažérom. Bez tejto prirodzenej cesty nie je možné naplno vykonávať danú funkciu.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: 1200 €


Ako segmentový manažér bude tvoja pracovná náplň nasledovná:

- monitoring a zodpovednosť za obchodné výsledky,
- aktívna participácia na príprave a následná realizácia obchodných kampaní zacielených na predaj našich produktov,
- pravidelné monitorovanie situácie na trhu a reagovanie na zmeny za účelom dosiahnutia profitabilného predaja,
- monitoring obratu a komerčných podmienok konkurencie,
- vytvorenie predajnej stratégie a marketingových prostriedkov,
- starostlivosť o cenotvorbu,
- príprava požiadaviek na implementáciu zmien/vylepšení,
- vypracovávanie analýz predaja a pravidelný reporting.

Požadované vzdelanie:

- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (B2)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Excel - pokročilý

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- drive a chuť neustále sa zlepšovať a posúvať vlastné hranice,
- odolnosť a prispôsobivosť voči zmenám,
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať procesy,
- vyjednávacie schopnosti,
- organizačné schopnosti,
- zameranie na detail,
- logické myslenie,
- analytické myslenie,
- samostatnosť a zodpovednosť.

Ak sa staneš súčasťou nášho tímu, získaš celý rad výhod, ako sú:

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny,
- nadštandardné finančné ohodnotenie na základe dosiahnutých obchodných výsledkov.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office, čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo si kúpiť langoš,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v čase krízy alebo hypoglykémie ťa zachráni náš automat na jedlo a pitie,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Segmentový manažér
Ďakujeme každému uchádzačovi za prejavený záujem, ale vzhľadom na vysoký počet záujemcov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Prvé kolo pohovorov prebieha online prostredníctvom Google meet.

Miluješ hudbu a zároveň ti je blízka technika, prípadne umenie? Záleží ti na detailoch? Máš rád prácu v kolektíve, ale zároveň aj ,,taký ten svoj kľud?'' Ak áno, tak toto je tvoja jedinečná príležitosť, ako môžeš prepojiť svoje záľuby priamo v profesijnom živote. Ku nám nebudeš chodiť len do práce. Celý Muziker tím je ako jedna veľká partia kamošov, ktorá ku sebe hľadá ďalšie kamoša, ktorý bude spoločne s nami pracovať na našom produktovom oddelení.
Do nášho produktového portfólia stále pridávame nové produkty a tým pádom rozširujeme tím o produktového špecialistu, ktorý bude mať na starosti produkty zamerané na hudbu, techniku, art (umelecký segment) a čiastočne aj športový sortiment.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: 1000 - 1250 €


Tvojou úlohou bude:

- práca s počítačom - správa a obsahová administrácia produktov v ponuke Muziker,
- zapisovanie technických parametrov, priraďovanie fotografií k produktom,
- spracovanie vstupných dát z nákupného oddelenia do štruktúrovaných importačných súborov,
- príprava importačných súborov a import cien a hotových dát do systému,
- kategorizácia produktov v SAP.

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Excel - pokročilý
- WordPress - základy

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- skúsenosť na pozícií produktového špecialistu veľkou výhodou,
- orientácia na hudobné nástroje, tech alebo umelecký sortiment podmienkou,
- zodpovednosť,
- logické myslenie,
- orientácia na detail,
- samostatnosť,
- analytické myslenie,
- technicky zdatný typ,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov,
- skúsenosť so SAP-om výhodou.

Ponúkame:

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny,
- stabilná a dlhodobá práca aj napriek COVID situácií,
- referal bonus za odporučenie nového pracovníka,
- možnosť kariérneho rastu.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office, čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Produktový špecialista
Ďakujeme každému uchádzačovi za prejavený záujem, ale vzhľadom na vysoký počet záujemcov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Momentálne prebiehajú pohovory online prostredníctvom Google meet.

V Muzikeráckom sortimente sa objavili aj bicykle a potrebovali by sme ku nám kolegu, ktorý vie ako vyzerá cestný a horský bicykel, nemá problém rozoznať rôzne pedále a presne vie, aké informácie by hľadal cyklista v produktovom popise.
Máš rád prácu v kolektíve, ale zároveň aj ,,taký ten svoj kľud?'' Ak áno, tak toto je tvoja jedinečná príležitosť, ako môžeš prepojiť svoje záľuby priamo v profesijnom živote. Ku nám nebudeš chodiť len do práce. Celý Muziker tím je ako jedna veľká partia kamošov, ktorá ku sebe hľadá ďalšie kamoša, ktorý bude spoločne s nami pracovať na našom produktovom oddelení.
Do nášho produktového portfólia stále pridávame nové produkty a tým pádom rozširujeme tím o produktového špecialistu, ktorý bude mať na starosti sortiment bicyklov.

- Miesto výkonu práce: Drieňová, Bratislava
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: 1000 - 1250 €


Tvojou úlohou bude:

- práca s počítačom - správa a obsahová administrácia produktov v ponuke Muziker,
- zapisovanie technických parametrov, priraďovanie fotografií k produktom,
- spracovanie vstupných dát z nákupného oddelenia do štruktúrovaných importačných súborov,
- príprava importačných súborov a import cien a hotových dát do systému,
- kategorizácia produktov v SAP.

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Excel - pokročilý
- WordPress - základy

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- skúsenosť na pozícií produktového špecialistu veľkou výhodou,
- orientácia na sortiment bicyklov a cyklistických doplnkov,
- zodpovednosť,
- logické myslenie,
- orientácia na detail,
- samostatnosť,
- analytické myslenie,
- technicky zdatný typ,
- bezproblémová obsluha bežných počítačových programov,
- skúsenosť so SAP-om výhodou.

Ponúkame:

- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- teambuildingové aktivity,
- športové aktivity - karta MULTISPORT,
- vernostné a rodinné odmeny,
- stabilná a dlhodobá práca aj napriek COVID situácií,
- referal bonus za odporučenie nového pracovníka,
- možnosť kariérneho rastu.
Pracujeme vo veľmi peknom a kreatívnom office, čo v praxi znamená nasledovné:
- môžeš si zahrať na všetky nástroje ktoré v office uvidíš,
- kalčeto a ping pong čakajú na prejavenie tvojich schopností,
- môžeš si zacvičiť na hrazde alebo fit lopte, prípadne cez obed/pred/po práci vybehnúť k Štrkovcu sa ponaťahovať, zašportovať si alebo sa okúpať,
- kľudne si obleč tričko tvojej obľúbenej kapely a roztrhané rifle, my si na dress code nepotrpíme,
- dobrá kávička a čaj sú samozrejmosťou,
- pet friendly, ak máš psa a nie je to vyslovene Baskervill, tak si ho môžeš vodiť do officu,
- v neposlednom rade ťa tu čaká kolektív naozaj super kolegov, ktorí ťa radi vezmú na obed alebo po práci na pivo.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Produktový špecialista pre BIKE
Ďakujeme každému uchádzačovi za prejavený záujem, ale vzhľadom na vysoký počet záujemcov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Momentálne prebiehajú pohovory online prostredníctvom Google meet.

Ak si hľadáš poctivo ohodnotenú prácu v sklade, tak si otvoril ten správny inzerát!

- Miesto výkonu práce: Lozorno, logistický park P3
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomer: plný úväzok
- Mzdové podmienky: 820 € - 1300 €


Náplň práce:

- zodpovednosť za príjem tovaru a správne uloženie v skladových priestoroch
- príprava tovaru na expedíciu
- práca na VZV - retrák
- fyzicky stredne náročná práca

Požadované vzdelanie:

- základné vzdelanie
- stredoškolské bez maturity
- stredoškolské s maturitou

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- oprávnenie viesť VZV - retrák podmienkou
- skúsenosti s vedením retraku minimálne niekoľko mesiacov
- skúsenosť s prácou v sklade výhodou
- pracovitosť
- zručnosť
- zodpovednosť
- dochvíľnosť
- schopnosť samostatnej práce
- logické myslenie

Ponúkame:

- príjemný a priateľský kolektív
- dochádzková prémia
- vernostné a rodinné odmeny
- zamestnanecká zľava na tovar
- mimoriadne odmeny
- funkčný príplatok

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Vodič VZV - retrák
2 zmenná prevádzka - ranné a poobedné zmeny.
Miesto práce je Logistický park P3 Lozorno.
Neposkytujeme dopravu, preto je ideálne vlastniť auto prípadne bývať v blízkom okolí Lozorna.
Ďakujeme každému uchádzačovi za prejavený záujem, ale vzhľadom na vysoký počet záujemcov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

- Miesto výkonu práce: Lozorno, logistický park P3
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomer: plný úväzok
- Mzdové podmienky: 750 € - 1200 €


Náplň práce:

- práca vhodná skôr pre mužov - pracuje sa aj s ťažkými bremenami
- pomocné práce v sklade
- nakládka a vykládka tovaru do/z kamióna
- balenie a odnáška tovaru
- príprava tovaru
- zakladanie drobného tovaru

Požadované vzdelanie:

základné vzdelanie

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- pracovitosť
- zručnosť
- zodpovednosť
- dochvíľnosť
- schopnosť samostatnej práce
- logické myslenie

Ponúkame:

- príjemný a priateľský kolektív
- dochádzková prémia
- vernostné a rodinné odmeny
- zamestnanecká zľava na tovar
- mimoriadne odmeny

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Manipulant
Sklad sa nachádza v logistickom parku P3 Lozorno.
Neposkytujeme dopravu, preto je ideálne vlastniť auto, prípadne bývať v blízkom okolí Lozorna.
2 zmenná prevádzka - ranné a poobedné zmeny.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Do nášho logistického centra v Lozorne hľadáme kolegu, ktorý bude mať pod palcom reklamácie. Ak máš vzťah k hudbe, prípadne si sám hudobník, môže to byť šanca ako spojiť kariéru s tvojim hobby.

- Miesto výkonu práce: Lozorno, logistický park P3
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomer: plný úväzok
- Mzdové podmienky: 900 € - 1150 €


Náplň práce:

- prijímanie tovarov na reklamáciu
- testovanie produktov
- odosielanie do autorizovaných servisov
- odosielanie reklamácii po vybavení zákazníkom
- spracovanie odpovedí pre zákazníkov

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - mierne pokročilá úroveň (B1)

Požadovaná úroveň počítačovej gramotnosti:

- Microsoft Word - pokročilý
- Microsoft Excel - základy
- Microsoft Outlook - základy
- Fakturácia - základy

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- znalosť klávesových nástrojov podmienkou,
- všeobecný prehľad v hudobných nástrojoch,
- skúsenosti s fakturáciou výhodou,
- skúsenosť s prácou v SAP výhodou - ak ho nepoznáš, radi ťa zaučíme,
- skúsenosť s prácou v reklamačnom oddelení výhodou,
- skúsenosť so skladovým hospodárstvom výhodou,
- znalosť anglického jazyka minimálne písomnou formou,
- orientácia na detail,
- samostatnosť.

Ponúkame:

- Práca v priateľskej atmosfére medzi fajn kolegami,
- otvorená a podporujúca firemná kultúra,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- vernostné a rodinné odmeny,
- stabilná a dlhodobá práca aj počas aktuálnej COVID situácie,
- športové aktivity - karta MULTISPORT.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Reklamačný agent
2 zmenná prevádzka - ranné a poobedné zmeny.
Miesto práce je Logistický park P3 Lozorno.
Neposkytujeme dopravu, preto je ideálne vlastniť auto prípadne bývať v blízkom okolí Lozorna.
Ďakujeme každému uchádzačovi za prejavený záujem, ale vzhľadom na vysoký počet záujemcov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

- Miesto výkonu práce: Lozorno, logistický park P3
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
- Mzdové podmienky: 1450 € - 1740 €


Tvoja každodenná práca bude zahŕňať úlohy ako:

- oprava elektrických častí predávaných produktov - diagnostika vady a odstránenie poruchy, testovanie funkčnosti , evidencia porúch
- čítanie technickej dokumentácie
- dodržiavanie bezpečnostných predpisov
Okrem toho potrebujeme, aby si mal platné Osvedčenie elektro min. § 22 v zmysle vyhlášky 508/2009 podmienkou.

Požadované vzdelanie:

- stredoškolské s maturitou
- v odbore - elektrotechnické, elektrické

Jazykové znalosti:

- Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Požadované osobnostné predpoklady a zručnosti:

- platné Osvedčenie elektro min. § 21 v zmysle vyhlášky 508/2009 podmienkou, ideálne § 22
- manuálna zručnosť
- znalosť hudobných produktov výhodou
- precíznosť,
- prax v odbore 5 rokov
- ochota učiť sa nové veci

Ponúkame:

- Práca v priateľskej atmosfére medzi fajn kolegami,
- otvorená a podporujúca firemná kultúra,
- zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu,
- vernostné a rodinné odmeny,
- stabilná a dlhodobá práca aj počas aktuálnej COVID situácie,
- športové aktivity - karta MULTISPORT.

CV a motivačný list zašli na e-mail: hr@muziker.sk
Do predmetu emailu uveď: Elektrotechnik
Miesto práce je náš sklad, ktorý sa nachádza v logistickom parku P3 Lozorno.
Neposkytujeme dopravu, preto je ideálne vlastniť auto, prípadne bývať v blízkom okolí Lozorna.
2 zmenná prevádzka - ranné a poobedné zmeny.
Ďakujeme každému uchádzačovi za prejavený záujem, ale vzhľadom na vysoký počet záujemcov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

We are looking for a customer support assistant who has knowledge of Dutch language at C1 level, is not afraid of challenges, likes innovation, and wants to share ideas. In addition to a good mood, which you should bring along to the office every day, we would appreciate if you are also a good English speaker.
If you speak other foreign languages, such as Spanish, Croatian, Bulgarian, Italian, Swedish, Danish or any others, then your path is clearly directed towards us. If you think you are the right person, send us your CV!

- Place of work: remote work
- Start date: ASAP
- Contract type: full-time, trade licence
- Wage (gross): 950 - 1 320 EUR/month


Your job will entail:

- e-mail, telephone and chat communication with customers,
- customer support,
- providing general product information,
- dealing with client requests,
- routine administrative work, invoicing (SAP),
- communication with suppliers

Candidates with education suit the position:

- secondary with school-leaving examination
- university education (Bachelor's degree)
- university education (Master's degree)

Language skills:

- Dutch - Advanced (C1)
- English - Upper intermediate (B2)

Other knowledge:

- Invoicing - basic
- Microsoft Excel - advanced
- Microsoft Word - advanced

Personality requirements and skills:

- Dutch language C1, - knowledge of other languages an advantage,
- a sound understanding of musical instruments is an advantage,
- a pleasant and polite demeanor, willingness to help,
- flawless written and oral communication,
- a pro-customer approach,
- independence and responsibility,
- the trouble-free operation of common computer programs,
- communicativeness, alertness,
- experience in sales / online sales is an advantage

Employee perks, benefits:

- employee discounts when buying from our range,
- team building activities (unfortunately due to COVID we do not know when this will be feasible),
- Sports activities - MULTISPORT card
- loyalty and family rewards,
We work in a very nice and creative office, which in practice means the following:
- you can play all the instruments that you see in the office,
- table football and table tennis are waiting for you to show your skills,
- you can work out on a crossfit or fit ball, run to Štrkovec to stretch, play sports or take a dip in a lake over lunch or before or after work.
- Feel free to wear the t-shirt of your favourite band and torn jeans, we don’t have a strict dress code,
- pet friendly, if you have a dog and it is not a Baskerville, then you can bring it to the office,
- last but not least, a team of really great colleagues is waiting for you, who will be happy to take you to lunch or for a beer after work.

Do not hesitate to send us your CV together with a covering letter to email: hr@muziker.sk
With subject: CS assistant with Dutch
We are currently working from home due to pandemic situation, but once the situation gets better, the decision will be up to you. Either you can continue working from home or you can return to the office. The combination of both options will also be available.
Interviews take place online.
We will only contact selected candidates.

We are looking for a customer support assistant who has knowledge of Spanish language at C1 level, is not afraid of challenges, likes innovation, and wants to share ideas. In addition to a good mood, which you should bring along to the office every day, we would appreciate if you are also a good English speaker.
If you speak other foreign languages, such as Croatian, Bulgarian, Italian, Swedish, Danish, Dutch or any others, then your path is clearly directed towards us. If you think you are the right person, send us your CV!

- Place of work: remote work
- Start date: ASAP
- Contract type: full-time, trade licence
- Wage (gross): 950 - 1 320 EUR/month


Your job will entail:

- e-mail, telephone and chat communication with customers,
- customer support,
- providing general product information,
- dealing with client requests,
- routine administrative work, invoicing (SAP),
- communication with suppliers

Candidates with education suit the position:

- secondary with school-leaving examination
- university education (Bachelor's degree)
- university education (Master's degree)

Language skills:

- Spanish - Advanced (C1)
- English - Upper intermediate (B2)

Other knowledge:

- Invoicing - basic
- Microsoft Excel - advanced
- Microsoft Word - advanced

Personality requirements and skills:

- Spanish language C1, - knowledge of other languages an advantage,
- a sound understanding of musical instruments is an advantage,
- a pleasant and polite demeanor, willingness to help,
- flawless written and oral communication,
- a pro-customer approach,
- independence and responsibility,
- the trouble-free operation of common computer programs,
- communicativeness, alertness,
- experience in sales / online sales is an advantage

Employee perks, benefits:

- employee discounts when buying from our range,
- team building activities (unfortunately due to COVID we do not know when this will be feasible),
- Sports activities - MULTISPORT card
- loyalty and family rewards,
We work in a very nice and creative office, which in practice means the following:
- you can play all the instruments that you see in the office,
- table football and table tennis are waiting for you to show your skills,
- you can work out on a crossfit or fit ball, run to Štrkovec to stretch, play sports or take a dip in a lake over lunch or before or after work.
- Feel free to wear the t-shirt of your favourite band and torn jeans, we don’t have a strict dress code,
- pet friendly, if you have a dog and it is not a Baskerville, then you can bring it to the office,
- last but not least, a team of really great colleagues is waiting for you, who will be happy to take you to lunch or for a beer after work.

Do not hesitate to send us your CV together with a covering letter to email: hr@muziker.sk
With subject: CS assistant with Spanish
We are currently working from home due to pandemic situation, but once the situation gets better, the decision will be up to you. Either you can continue working from home or you can return to the office. The combination of both options will also be available.
Interviews take place online.
We will only contact selected candidates.

Logo muziker
Nezmeškaj super akcie. Aktivuj si notifikácie!
Zapnúť