cookies
Naše „cookies“ ti budú chutiť
Cookies na stránke Muziker slúžia na to, aby bola tvoja návšteva u nás vždy príjemným zážitkom. Odsúhlas využívanie všetkých cookies kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“, alebo si v nastaveniach vyber len tie, na ktoré máš chuť. Viac informácií.
Súhlasím
Odmietnuť

Poistenie zásielky

Služba Poistenie zásielky kryje v zrýchlenom konaní náhradu škody na zakúpenom tovare v prípade, ak nastane niektorá z týchto udalosti:
  • poškodenie zásielky
  • zničenie zásielky

Prepravné spoločnosti zodpovedajú za doručenie tovaru v nepoškodenom stave. V určitých prípadoch je ich zodpovednosť obmedzená medzinárodnými dohovormi a nevzťahuje sa napríklad na poškodenie alebo zničenie zásielky následkom živelnej pohromy. Vybavenie reklamácie by v takomto prípade mohlo trvať aj niekoľko týždňov. Uplatnením našej služby Poistenie zásielky v hore uvedených prípadoch si môže zákazník zabezpečiť výhodu hladkého, bezproblémového a zrýchleného spôsobu vybavenia reklamácie a prípadnej náhrady škody zakúpeného tovaru.

Podmienky plnenia služby Poistenie zásielky

Poistenie zásielky kryje poškodenie alebo zničenie zásielky počas prepravy zásielky, od okamihu naloženia zásielky na dopravný prostriedok v mieste odoslania stanovenom v zmluve na účely prepravy až po okamih vyloženia prepravovanej zásielky a jej odovzdanie príjemcovi alebo inej osobe poverenej príjemcom na účely prevzatia zásielky. V prípade osobného odberu zásielky na niektorom z odberných miest predajcu alebo kuriéra sa za okamih doručenia považuje vyzdvihnutie zásielky zo strany príjemcu. Ak je zásielka na účely prepravy rozdelená na jednotlivé časti, poistné krytie sa vzťahuje na každú časť zásielky samostatne.

Služba poistenia zásielky poskytuje zákazníkovi výhodu urýchlenia reklamačného procesu. Zákazník má povinnosť, najneskôr do 24 hod. od prevzatia tovaru, nahlásiť spoločnosti Muziker prípadné poškodenie alebo zničenie zásielky. Informáciu o poškodení tovaru je nevyhnutné doplniť fotodokumentáciou poškodeného tovaru. Muziker následne zorganizuje vyzdvihnutie a spätnú prepravu poškodeného tovaru kuriérom (náklady hradí Muziker) a po vyzdvihnutí tovaru odošle zákazníkovi bezodkladne nový kus tovaru. V prípade, ak by nový kus daného tovaru nebol aktuálne disponibilný v skladových zásobách, Muziker ponúkne zákazníkovi alternatívny tovar ako náhradu.

Zákazník berie na vedomie, že poplatok, ktorý zaplatil za službu poistenie zásielky, mu Muziker v prípade odstúpenia od zmluvy nevráti. Poistenie zásielky je možné uplatniť si len v súvislosti s tovarom uvedeným na faktúre spolu s kúpenou službou poistenie zásielky. Uplatnenie služby si nemožno nárokovať pre tovary z iných faktúr, iné zásielky, ani so spätnou platnosťou. Požiadavku na uplatnenie si poistenia zásielky je potrebné adresovať na e-mailovú adresu: reklamacie@muziker.sk

Príklad č. 1

  • Kúpiš si outdoorové okuliare za 249 €.
  • K nim si dokúpiš aj extra službu Poistenie zásielky.
  • Pri preprave od nás k tebe sa balík poškodí a utrpia aj okuliare.
  • Ty však máš zakúpenú službu s poistením zásielky, a preto hneď ako sa k nám poškodený tovar vráti, pošleme ti nový kus, bez čakania na ukončenie reklamačného procesu. Ak nový kus nemáme na sklade, dostávaš okamžite poukaz na nákup nového tovaru.

Príklad č. 2

  • Kúpiš si udice v hodnote 129,95 €.
  • K nim si dokúpiš aj extra službu Poistenie zásielky.
  • Udice sa cestou k tebe zlomia a zjavne je to spôsobené prepravcom.
  • Nečakáš, kým prebehne celý reklamačný proces, po vrátení zásielky k nám ti pošleme nový tovar, alebo dostaneš poukaz na nákup, ak pôvodný model už nemáme na sklade.

Ako na to?

FAQ


Koľko dní mám na nahlásenie poškodenej zásielky?
Poškodenú zásielku je možné nahlásiť do 14 dní od doručenia tovaru. Pre zrýchlený režim vybavenia však odporúčame ozvať sa do 3 dní od prevzatia zásielky.

Musím platiť znova dopravu?
Nie, doprava je pochopiteľne na naše náklady. Máš to poistené, tak nebudeš predsa platiť znova.

Čo ak nový tovar už nebude na sklade?
Dohodneme sa na alternatívnom riešení a v prípade, že nebudeš súhlasiť, vrátime ti peniaze.

Kde mám poškodenie zásielky nahlásiť?
Môžeš zatelefonovať na našu zákaznícku linku, alebo nám napíš na e-mail, prípadne zákaznícky chat.