Vyber si krajinu doručenia zásielky

Nákupný košík

Tvoj nákupný košík je prázdny

Okamžitá výmena

Aj ten najlepší výrobok sa môže niekedy pokaziť, aj tá najkvalitnejšia značka má zopár reklamácií.

Nečakaj na opravu 30 dní

S extra službou „okamžitá výmena“ už nemusíš čakať na opravu a vybavenie svojej reklamácie v zákonnej lehote. Ak tovar, ktorý reklamuješ, máme k dispozícii na našom sklade a bude nám doručená tvoja reklamácia, okamžite ti vymeníme starý kus za nový. V prípade, že na sklade náhradný kus nebude, dostaneš od nás obratom kupón na nový nákup tovaru v rovnakej hodnote. Nestrácaj čas čakaním a užívaj si všetky zakúpené produkty okamžite.

Pri okamžitej výmene zapíname najvyššiu rýchlosť, aby slovo „okamžite“ spĺňalo svoj význam. Zabezpečíme, aby výmena prebehla hladko a v čo najkratšom možnom čase, pretože tvoja spokojnosť je pre nás naozaj prvoradá.

Ďalšie informácie a podrobnosti k tejto službe nájdeš v našich obchodných podmienkach, alebo nás kontaktuj cez zákaznícky servis.

Príklad č. 1

  • Kúpiš si piano za 425 €.
  • K nemu si dokúpiš extra službu Okamžitá výmena.
  • Piano sa ti pokazí ešte v rámci záručnej doby.
  • Nástroj pošleš k nám na reklamáciu a my ti obratom pošleme nový kus.

Príklad č. 2

  • Kúpiš si monitor za 213,98 €.
  • K nemu si dokúpiš extra službu Okamžitá výmena.
  • Monitor v rámci záručnej doby prestane fungovať.
  • Pošleš nám ho na reklamáciu, no my nemáme nový kus na sklade. Obratom ti pošleme poukaz na nákup nového tovaru v plnej výške 213,98 €.

Ako na to?

  • 1

     Vyber si službu

    Pri nákupe si v košíku zaškrtni službu Okamžitá výmena. Spraviť tak môžeš aj pri viacerých výrobkoch v rámci jedného nákupu.

  • 2

    Aktivuj si službu

    Služba Okamžitá výmena bude aktívna ihneď po zaplatení. Výsledná cena v košíku sa ti automaticky navýši o hodnotu extra služby.

  • 3

     Uplatni si službu

    Na uplatnenie okamžitej výmeny stačí podať reklamáciu a predložiť faktúru. Tovar ti vymeníme bez čakania.

FAQ


Čo ak tovar, ktorý chcem vymeniť, už nie je dostupný?
Ak na sklade nemáme presne ten tovar, ktorý chceš vymeniť za nový kus, tvoju požiadavku budeme riešiť ako štandardnú reklamáciu. Zároveň ti vrátime peniaze za zakúpenú službu Okamžitá výmena.

Dostanem nový kus, aj keď je tovar mechanicky poškodený?
To žiaľ nie. Ak je tovar mechanicky poškodený, tak ho nie je možné vymeniť za nový kus.

Dá sa okamžitá výmena dokúpiť dodatočne?
Áno, túto službu si môžeš dokúpiť aj dodatočne, a to do 14 dní od kúpy tovaru.