cookies
Naše „cookies“ ti budú chutiť
Cookies na stránke Muziker slúžia na to, aby bola tvoja návšteva u nás vždy príjemným zážitkom. Odsúhlas využívanie všetkých cookies kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“, alebo si v nastaveniach vyber len tie, na ktoré máš chuť. Viac informácií.
Súhlasím
Odmietnuť

Okamžitá výmena

Aj ten najlepší výrobok sa môže niekedy pokaziť, aj tá najkvalitnejšia značka má zopár reklamácií.

Nečakaj na opravu 30 dní

S extra službou „okamžitá výmena“ už nemusíš čakať na opravu a vybavenie svojej reklamácie v zákonnej lehote. Ak tovar, ktorý reklamuješ, máme k dispozícii na našom sklade a bude nám doručená tvoja reklamácia, okamžite ti vymeníme starý kus za nový. V prípade, že na sklade náhradný kus nebude, dostaneš od nás obratom kupón na nový nákup tovaru v rovnakej hodnote. Nestrácaj čas čakaním a užívaj si všetky zakúpené produkty okamžite.

Pri okamžitej výmene zapíname najvyššiu rýchlosť, aby slovo „okamžite“ spĺňalo svoj význam. Zabezpečíme, aby výmena prebehla hladko a v čo najkratšom možnom čase, pretože tvoja spokojnosť je pre nás naozaj prvoradá.

Ďalšie informácie a podrobnosti k tejto službe nájdeš v našich obchodných podmienkach, alebo nás kontaktuj cez zákaznícky servis.

Príklad č. 1

  • Kúpiš si piano za 425 €.
  • K nemu si dokúpiš extra službu Okamžitá výmena.
  • Piano sa ti pokazí ešte v rámci záručnej doby.
  • Nástroj pošleš k nám na reklamáciu a my ti obratom pošleme nový kus.

Príklad č. 2

  • Kúpiš si monitor za 213,98 €.
  • K nemu si dokúpiš extra službu Okamžitá výmena.
  • Monitor v rámci záručnej doby prestane fungovať.
  • Pošleš nám ho na reklamáciu, no my nemáme nový kus na sklade. Obratom ti pošleme poukaz na nákup nového tovaru v plnej výške 213,98 €.

Ako na to?

FAQ


Čo ak tovar, ktorý chcem vymeniť, už nie je dostupný?
Ak na sklade nemáme presne ten tovar, ktorý chceš vymeniť za nový kus, tvoju požiadavku budeme riešiť ako štandardnú reklamáciu. Zároveň ti vrátime peniaze za zakúpenú službu Okamžitá výmena.

Dostanem nový kus, aj keď je tovar mechanicky poškodený?
To žiaľ nie. Ak je tovar mechanicky poškodený, tak ho nie je možné vymeniť za nový kus.

Dá sa okamžitá výmena dokúpiť dodatočne?
Áno, túto službu si môžeš dokúpiť aj dodatočne, a to do 14 dní od kúpy tovaru.