cookies
Naše „cookies“ ti budú chutiť
Cookies na stránke Muziker slúžia na to, aby bola tvoja návšteva u nás vždy príjemným zážitkom. Odsúhlas využívanie všetkých cookies kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“, alebo si v nastaveniach vyber len tie, na ktoré máš chuť. Viac informácií.
Súhlasím
Odmietnuť

Reklamácie a vrátenie tovaru

Reklamácie a vrátenie tovaru

Objednaný tovar nie je v poriadku alebo ti jednoducho nesadol? Bez obáv! Poradíme ti, ako môžeš tovar reklamovať, prípadne ti pomôžeme s jeho bezproblémovým vrátením.

Chcem reklamovať tovar alebo zásielku

Ponúkame len kvalitné výrobky od overených značiek. Ak kúpený produkt napriek tomu nefunguje správne alebo sa zásielka pri preprave poškodila, postaráme sa o rýchlu opravu, výmenu prípadne ti vrátime platbu.

Reklamovať tovar 
Chcem odstúpiť od zmluvy a vrátiť produkt bez udania dôvodu

Do 14 dní môžeš odstúpiť od kúpnej zmluvy, teda vrátiť tovar kúpený v našom eshope bez udania dôvodu.

Vrátiť tovar 
Ako sa viem spojiť s Reklamačným oddelením?
Naše Reklamačné oddelenie môžeš kontaktovať telefonicky na čísle: +421 232 179 733 alebo zaslaním e-mailu na: reklamacie@muziker.sk. Sme ti k dispozícii denne medzi 9:00 - 16:30.
Ako si môžem uplatniť reklamáciu?
Klikni na tento odkaz, vyber si, o aký druh reklamácie ide, a rovno aj začni reklamačné konanie.
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Reklamácie vybavujeme obratom, najneskôr však do 30 dní, v prípade firmy do 60 dní.
Aké sú pravidlá pre uplatnenie reklamácie?
Všeobecné obchodné podmienky, ktorými sa riadime, nájdeš v obchodných podmienkach.  Podrobne spísaný reklamačný poriadok si prečítaš TU , ak nakupuješ ako spotrebiteľ/ fyzická osoba . V prípade, že nakupuješ ako firma, použi odkaz TU.
Ako postupovať pri vrátení tovaru?
Odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar bez udania dôvodu môžeš do 14 dní od momentu, kedy si prevezmeš tovar ty alebo tebou určená osoba. Toto právo platí len pre zákazníkov nášho eshopu a nevzťahuje sa na nákupy v našich kamenných predajniach. Po tejto 14-dňovej lehote majú právo na odstúpenie od zmluvy len zákazníci-spotrebitelia, ktorí objednávku vytvorili ako členovia vernostného systému Muziker klub. Jednou z výhod členstva v Muziker klube totiž je, že môžeš odstúpiť od zmluvy aj nad rámec zákonnej lehoty, a to až do 30 dní odo dňa, kedy si prevzal tovar ty alebo tebou určená osoba. Ak si uplatníš právo na vrátenie tovaru v tejto predĺženej lehote, teda medzi 15. až 30. dňom odo dňa doručenia tovaru, vrátime ti platbu formou poukážky na ďalší nákup v našom eshope. Ďalšou možnosťou, ako vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) po uplynutí zákonnej lehoty 14 dní, je prikúpenie si našej extra služby Predĺžené vrátenie tovaru. Fyzická osoba môže vďaka tejto službe vrátiť tovar kedykoľvek až do 60 dní a právnická osoba až do 30 dní. Služba sa vzťahuje len na vybrané produkty a prikúpiť si ju môžeš len spolu s konkrétnym tovarom. Po vrátení tovaru ti vrátime zaplatenú kúpnu sumu formou peňažnej platby. Bližšie informácie nájdeš v časti Odstúpenie od zmluvy.
Môžem odstúpiť od zmluvy, ak nakupujem ako firma?
Áno, aj firma môže vrátiť tovar v lehote do 14 dní.
Kto znáša náklady na dopravu vráteného tovaru?
Vrátenie tovaru späť do nášho skladu je plne v tvojej kompetencii. Týka sa to aj nákladov s tým spojených.
Môžete mi objednať kuriéra na spätnú prepravu tovaru, ktorý chcem vrátiť?
Áno. Za poplatok ti objednáme kuriéra na konkrétny dátum, ktorý si zvolíš. Službu si môžeš vybrať v rámci vytvorenia požiadavky na odstúpenie od zmluvy.
Kam mám poslať tovar, ktorý chcem vrátiť?
Skôr než tovar vrátiš, tak ho poriadne zabaľ a na vonkajší transportný obal balíka nalep, alebo na štítok s našou adresou napíš, číslo odstúpenia alebo reklamácie. Vďaka tomu budeme vedieť tvoj balík rýchlo identifikovať, až k nám dorazí. Adresa, kam poslať balík s vráteným tovarom, je:
Muziker (Return)
P3 2, 1102 Lozorno
900 55 Lozorno
Slovakia
Ale daj pozor! Za to, v akom stave preberieme tvoj balík od prepravcu, nemôžeme niesť zodpovednosť. Preto tovar pred odoslaním demontuj do stavu, v akom ti prišiel od nás, a samotnú krabicu vyplň materiálom, ktorý ochráni tovar pred poškodením počas prepravy. Ak sa aj napriek tomu tvojej zásielke cestou k nám niečo stane, urýchlene sa obráť na prepravcu, ktorý od teba balík prevzal, a uplatni si náhradu škody.
Chcem vymeniť tovar (napr. z dôvodu nesprávnej veľkosti). Ako mám postupovať?
Priamu výmenu tovaru za iný tovar neumožňujeme. Produkt však môžeš vrátiť v rámci odstúpenia od zmluvy. Vyplň náš online formulár a postupuj podľa inštrukcií, ktoré ti následne doručíme e-mailom. Ak máš záujem o iný produkt, musíš si vytvoriť štandardnú objednávku.
Môžem vrátiť hocijaký typ tovaru?
Určite nie. Zákon presne definuje, ktoré kategórie tovarov nemožno vrátiť. Napríklad platne, softvér, digitálne produkty, in-ear slúchadlá, plátky na dychové nástroje a podobne. Všetky tieto kategórie uvádzame v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
Kedy dostanem späť svoju platbu za vrátený tovar?
Peniaze za vrátený tovar alebo finančnú poukážku v tej hodnote posielame najneskôr do 14 dní od prijatia balíka a kontroly vráteného tovaru. Po fyzickej kontrole vráteného tovaru dostaneš e-mail, ktorým ti potvrdíme, že tvoja zásielka bola doručená a skontrolovaná. Na spracovanie tovaru z odstúpenia od zmluvy máme zo zákona 14 dní odo dňa prijatia v sklade. Peniaze dostaneš späť rovnakou metódou, ako prišla platba k nám. Pri expresných platbách (Paypal, karta, Apple Pay, a pod.) ti peniaze prídu na účet do 3 pracovných dní. Bankový prevod zvyčajne trvá 4-5 pracovných dní.