Prepravné spoločnosti zodpovedajú za doručenie tovaru v nepoškodenom stave. V určitých prípadoch je ich zodpovednosť obmedzená medzinárodnými dohovormi a nevzťahuje sa napríklad na poškodenie alebo zničenie zásielky následkom živelnej pohromy. Vybavenie reklamácie by v takomto prípade mohlo trvať aj niekoľko týždňov. Uplatnením našej služby Poistenie zásielky v hore uvedených prípadoch si môže zákazník zabezpečiť výhodu hladkého, bezproblémového a zrýchleného spôsobu vybavenia reklamácie a prípadnej náhrady škody zakúpeného tovaru.
Poistenie zásielky kryje poškodenie alebo zničenie zásielky počas prepravy zásielky, od okamihu naloženia zásielky na dopravný prostriedok v mieste odoslania stanovenom v zmluve na účely prepravy až po okamih vyloženia prepravovanej zásielky a jej odovzdanie príjemcovi alebo inej osobe poverenej príjemcom na účely prevzatia zásielky. V prípade osobného odberu zásielky na niektorom z odberných miest predajcu alebo kuriéra sa za okamih doručenia považuje vyzdvihnutie zásielky zo strany príjemcu. Ak je zásielka na účely prepravy rozdelená na jednotlivé časti, poistné krytie sa vzťahuje na každú časť zásielky samostatne.
Služba poistenia zásielky poskytuje zákazníkovi výhodu urýchlenia reklamačného procesu. Zákazník má povinnosť, najneskôr do 24 hod. od prevzatia tovaru, nahlásiť spoločnosti Muziker prípadné poškodenie alebo zničenie zásielky. Informáciu o poškodení tovaru je nevyhnutné doplniť fotodokumentáciou poškodeného tovaru. Muziker následne zorganizuje vyzdvihnutie a spätnú prepravu poškodeného tovaru kuriérom (náklady hradí Muziker) a po vyzdvihnutí tovaru odošle zákazníkovi bezodkladne nový kus tovaru. V prípade, ak by nový kus daného tovaru nebol aktuálne disponibilný v skladových zásobách, Muziker ponúkne zákazníkovi alternatívny tovar ako náhradu.
Zákazník berie na vedomie, že poplatok, ktorý zaplatil za službu poistenie zásielky, mu Muziker v prípade odstúpenia od zmluvy nevráti. Poistenie zásielky je možné uplatniť si len v súvislosti s tovarom uvedeným na faktúre spolu s kúpenou službou poistenie zásielky. Uplatnenie služby si nemožno nárokovať pre tovary z iných faktúr, iné zásielky, ani so spätnou platnosťou. Požiadavku na uplatnenie si poistenia zásielky je potrebné adresovať na e-mailovú adresu: reklamacie@muziker.sk
Pri nákupe si v košíku zaškrtni službu Poistenie zásielky.
Služba Poistenie zásielky bude aktívna ihneď po zaplatení. Výsledná cena v košíku sa ti automaticky navýši o hodnotu extra služby.
Pri poistnej udalosti stačí poslať e-mail na reklamacie@muziker.sk a predložiť faktúru so zakúpenou službou.