Členom klubu sa môže stať každý, stačí sa zaregistrovať. Registráciu členstva vybavíš na našej stránke spolu s registráciou zákazníka alebo v jednoduchej aplikácii na tablete. Po zaregistrovaní ti e-mailom pošleme neprenosnú vernostnú kartu a od tohto momentu si môžeš užívať výhody, ktoré nedávame hocikomu, len členom klubu. Registrácia členstva so spätnou platnosťou nie je možná a členstvo zaniká zrušením registrácie alebo jeho vypovedaním z tvojej prípadne našej strany.
Pointa je jednoduchá! Za nákup u nás ťa odmeníme bodmi. Počet bodov, ktorý za nákup môžeš získať, uvidíš v detaile produktu na našej stránke. Po nákupe ti body najprv rezervujeme a po 30-tich dňoch ti ich uvoľníme na ľubovoľné použitie. Pokiaľ si si však nechal aktivovať našu službu s možnosťou predĺženia lehoty na vrátenie tovaru o ďalších 30 resp. 60 dní, budeš mať body rezervované 60 resp. 90 dní. Po nákupe v niektorej z našich predajní môžeš body využívať ihneď. Pri ďalšom nákupe v našom internetovom obchode môžeš jednoducho ľubovoľnú časť sumy v košíku (pokojne aj sumu za celý nákup) zaplatiť bodmi.
Aktuálny zostatok bodov si môžeš kedykoľvek skontrolovať v osobnom profile svojho zákazníckeho účtu alebo o túto informáciu požiadaj obsluhu na predajni. Ale pozor! Túto odmenu za vernosť si zaslúžia len tí najvernejší! Ak do 6 mesiacov od tvojho posledného nákupu nenakúpiš znovu, polovica získaných bodov ti prepadne. Naopak, aj malý nákup predĺži platnosť získaných bodov o ďalších 6 mesiacov. Žiadostiam o pripísanie bodov za nákupy realizované pred platnou registráciou členstva, žiaľ, nemôžeme vyhovieť.
Pri nákupe v našom internetovom obchode si sám určíš, akú časť sumy chceš zaplatiť bodmi. Body sa priamo v nákupnom košíku „premenia“ na peniaze a celková suma nákupu sa zníži o predmetnú čiastku. Za každých „zaplatených“ 100 bodov zlacnie tvoj nákup o celé 1 EUR, 200 bodov o 2 EUR, atď. Body môžeš pokojne použiť aj na zaplatenie celého nákupu v košíku.
Voči právu na zmenu názoru sme u nás tolerantní. Člen klubu si môže toto právo užívať dokonca dvojnásobne dlhšie ako bežný zákazník. Tovar môže vrátiť až do 30 dní bez udania dôvodu (nad rámec zákonnej 14-dňovej lehoty). Za nepoškodený tovar v originálnom balení dáme členovi klubu v predĺženej lehote finančnú poukážku v reálnej hodnote tovaru. Druhy tovaru, ktoré nie je pre svoju povahu možné vrátiť, sú podrobne uvedené v obchodných podmienkach.
Kým bežný zákazník má nárok len na 2-ročnú záruku na nový tovar, člen nášho klubu si môže užívať až 3 roky záručnej doby. Poruchu, ktorú budeš reklamovať v čase predĺženej záruky, opravíme na naše náklady a ak by sa vada predsa len nedala odstrániť, dostaneš od nás nákupnú poukážku v zostatkovej hodnote tovaru. Predĺžená záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál, tovar podliehajúci skaze ani zánovný a rozbalený tovar. Právo na uplatnenie predĺženej záruky má len zákazník, ktorý je spotrebiteľom. Každú reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, no vo výnimočných prípadoch to z dôvodu náročnej diagnostiky alebo opravy môže trvať aj dlhšie ako 30 dní.
Pracujeme na tom, aby bol zoznam atraktívnych benefitov a praktických výhod čoraz dlhší. Vážime si každého zákazníka, ale tým, ktorí sú členmi nášho klubu, chceme dopriať len to najlepšie z najlepšieho. Nielen kopcovitú porciu šľahačky, ale skutočné výhody v duchu známeho „crème de la crème“. Oplatí sa preto pravidelne sledovať naše internetové stránky.