Hneď po jarných lockdownoch začala cyklistická horúčka. Kto nemal inú – nevyžiadanú – horúčku, ten šliapal do pedálov a chránil sa rúškom a ochrannou prilbou. U nás sa tak vyšplhali až na 10. miesto v predajnosti.
Turistický ruch dostal vlani K.O. od korony, ale prežiť letnú dovolenku naplno chcel fakt každý. Paddleboard je úplná esencia zábavy na vodnej ploche a zjavne tomu dobre rozumeli aj naši zákazníci. Skvelé 9. miesto.
Zdravie a prevencia. Najpopulárnejšie slová 2020. Prejavilo sa to vo veľkom záujme o zdravotné pomôcky a už prvá vlna pandémie ich vyniesla do najlepšej desiatky.
Duševná hygiena je rovnako dôležitá ako tá na ruky a relaxačné maľovanie podľa čísel vyskúšalo vlani rekordné množstvo z vás. Navyše, výsledok je vždy perfektný vlastnoručne namaľovaný obraz.
Z hudobných nástrojov sa najviac darilo značke Pasadena, ktorá odvážne vynovila svoj katalóg produktov, pričom sa podarilo zachovať jej výborné ceny. S kódom TOP10 ich znížiš ešte o 10 %.
Batohy, tašky a ruksaky sú tak široká kategória s množstvom produktov, že ich účasť v prvej desiatke nás vôbec neprekvapila. V ponuke máme praktické a štýlové tašky, ktoré chce každý.
Kolobežky zažívajú v posledných rokoch renesanciu a vlani sa u nás najrýchlejšie predávali freestyle modely. Nový adrenalínový šport je zjavne na vzostupe.
Rovno priznávam, že značka Boya nebola v celoročnom hodnotení tá najpredávanejšia, lenže do našej ponuky sa dostala až neskoro na jeseň a okamžite nabrala vysoké obrátky v predajoch. Do TOP 3 určite patrí.
Ich vysoké umiestnenie bolo pre nás naozaj šokujúce, lebo odrazu akoby každý chcel hrať na kalimbu. Môžeme iba tipovať, že je to kvôli relaxačným účinkom kalimby v muzikoterapii. V každom prípade, je to skvelý nástroj pre každého.