Výmena tovaru do 30 dní

Muziker vám ponúka dve možnosti ako odstúpiť od zmluvy a vrátiť nevyhovujúci tovar.
Pri štandardnom postupe odstúpení od zmluvy nám zašlete tovar a my vám vrátime kúpnu cenu.
Od zmluvy však môžete odstúpiť aj formou výmeny za iný tovar.
Výsledný cenový rozdiel bude vzájomne započítaný a vysporiadaný formou doplatku alebo vrátenia na účet.
Ak ste spolu s tovarom, ktorý vymieňate za iný, dostali darček, nemusíte ho vrátiť ako v prípade štandardného odstúpenia od zmluvy. Darček si môžete nechať.
Možnosť vymeniť tovar Vám garantujeme až 30 dní odo dňa doručenia alebo prevzatia tovaru, avšak po zákonom stanovenej 14-dňovej lehote na odstúpenie od zmluvy akceptujeme v rámci výmeny za iný tovar už len nepoškodený tovar bez známok používania a v originálnom balení.

Nárok na výmenu tovaru za iný

Informujte nás o tom, že by ste radi vymenili produkt, ktorý ste si zakúpili, za iný.

V prípadoch, kde treba doplatiť sumu za drahší tovar, Vás bude kontaktovať náš zákaznícky servis s informáciami, ako by mal byť rozdiel hradený.

Postup pri výmene tovaru za iný

Stačí iba oznámiť najneskôr do 30 dní od nákupu, že si želáte tovar vymeniť za iný.

Online formulár

Prvá možnosť, ako nám nahlásiť Vašu požiadavku výmeny tovaru za iný: prihláste sa do Vášho osobného účtu na Muzikeri, kliknite na menu „Objednávky“, kde nájdete históriu Vašich objednávok. vyberte si objednávku, v ktorej sa nachádzal produkt, ktorý by ste radi vymenili a zvoľte ho, vyplňte žiadosť s informáciou, za ktorý produkt by ste pôvodný tovar chceli vymeniť. Následne Vás bude kontaktovať zákaznícky servis a dohodneme sa na najvhodnejšom termíne výmeny.

Offline formulár

Druhá možnosť, ako nám nahlásiť Vašu požiadavku výmeny tovaru za iný: stiahnite si a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru:

Odošlite ho na nasledujúci e-mail:

vratenie@muziker.sk

Formulár si vytlačte a priložte k vrátenému tovaru. Tovar riadne zabaľte a pošlite individuálne na túto adresu:

Muziker Return
Logistický areál P3 Park
Hala 2, Súpisné číslo 1102
900 55 Lozorno
Slovenská republika

V prípade, že Váš pôvodný nákup bol realizovaný priamo na predajni, kde ste požiadali o výmenu, výmena bude uskutočnená okamžite v čase Vašej požiadavky.

Vrátenie tovaru na predajni

Tovar môžete odovzdať na výmenu aj v niektorej z našich predajní. V prípade, že ste nákup realizovali prostredníctvom e-shopu a tovar Vám bol doručený prostredníctvom kuriéra alebo ste ho prevzali v rámci osobného odberu na ktorejkoľvek z našich predajní, budeme mať po odovzdaní balíka na kamennej predajni 5 dní na to, aby sme k Vašej požiadavke na výmenu tovaru zaujali stanovisko. Predtým, než tovar odovzdáte na predajni, je potrebné, aby ste nás o tom písomne (e-mailom alebo poštou) vopred informovali a vyplnili príslušný formulár k výmene, ktorý nájdete vo Vašom užívateľskom konte Muziker a ktorý je potrebné priložiť k tovaru, ktorý chcete vymeniť. Inak výmena nebude akceptovaná!

Za prípadnú stratu hodnoty tovaru ručíte len v prípade, ak táto strata hodnoty tovaru vznikla takým používaním, ktoré nesúvisí s nevyhnutným odskúšaním tovaru za účelom zistenia jeho povahy, vlastností a spôsobu fungovania.

Právo na odstúpenie od zmluvy nevzniká v týchto prípadoch
  • zmluvy na dodávky tovaru, ktorý nebol predvyrobený a na výrobe ktorého sa v rozhodujúcej miere podieľal individuálny výber alebo určenie zo strany spotrebiteľa alebo pokiaľ bol takýto tovar jednoznačne vyrobený na základe osobnej požiadavky zo strany spotrebiteľa.
  • zmluvy na dodávky tovaru, ktorý bol pre zákazníka upravovaný na mieru a metrážový tovar (káble predávané na metre, reťaze predávané na metre a pod.).
  • zmluvy na dodávky zapečateného tovaru, ktorý nie je z hygienických alebo zdravotných dôvodov vhodný na vrátenie (napríklad: slúchadlá typu In-Ear a pod.).
  • zmluvy na dodávky odevov a obuvi, ktoré nie sú z hygienických alebo zdravotných dôvodov vhodné na vrátenie (napríklad: spodná bielizeň, uteráky, ponožky, rukavice a pod.).
  • zmluvy na dodávky odevov a obuvi a doplnkov (napríklad: všetky typy obuvi, nohavice, košele, tričká, termo bielizeň, outdoorové oblečenie, bundy, sukne, šaty, vizory, šiltovky, čiapky, klobúky, dáždniky, opasky, okuliare, a pod.), ktoré sú z hygienických alebo zdravotných dôvodov alebo z povahy ich určenia vhodné na vrátenie len za predpokladu, že boli skúšané len v domácom a čistom prostredí a pri vrátení nejavia známky zjavného používania, poškodenia, znečistenia či iného znehodnotenia Vzhľadu.
  • zmluvy na dodávky audio alebo video nahrávok alebo počítačového softvéru v zapečatenom obale,pokiaľ bolo jeho zapečatenie po dodávke porušené.
  • zmluvy na dodávky literatúry (knihy, časopisy, notový materiál, tabulatúry) v zapečatenom obale, pokiaľ bolo zapečatenie po dodávke porušené.
  • zmluvy na dodávky darčekovej poukážky Muziker Gift Card.

Prosíme Vás, aby ste sa snažili uchrániť tovar pred poškodeniami a znečistením.

Tovar nám,prosím podľa možnosti, pošlite späť v originálnom balení spolu s vyplneným formulárom , kompletným príslušenstvom a so všetkými súčasťami balenia. Na zaslanie tovaru naspäť prípadne použite ochranný transportný obal. Pokiaľ už nevlastníte originálny obal, zabezpečte, prosím, použitím vhodného balenia dostatočnú ochranu tovaru pred poškodením pri preprave a vyhnite sa tak nášmu uplatneniu nároku na náhradu škody spôsobenej nedostatočným balením. Uvedené možnosti nie sú podmienkou pre účinné uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy. Prosíme, aby ste zobrali na vedomie, že zodpovedáte za stav, v akom k nám tovar dorazí (vrátane prípadného poškodenia spôsobeného pri preprave od Vás k nám) a prípadný nárok na náhradu škody si musíte voči prepravcovi uplatniť individuálne.

Zabezpečenie tovaru pred transportom

Prosíme Vás, aby ste sa snažili uchrániť tovar pred poškodením a znečistením.

Tovar nám prosím podľa možnosti, pošlite späť v originálnom balení spolu s vyplneným formulárom, kompletným príslušenstvom a so všetkými súčasťami balenia.

Na zaslanie tovaru späť prípadne použite ochranný transportný obal. Ak už nevlastníte originálny obal, zaistite prosím použitím vhodného balenia dostatočnú ochranu tovaru pred poškodením pri preprave a vyhnite sa tak uplatnenie nášho nároku na náhradu škody spôsobenej nedostatočným balením. V prípade, že k nám tovar doručujete individuálne, nesiete zodpovednosť za stav, v akom k nám tento tovar dorazí (vrátane prípadného poškodenia spôsobeného pri preprave) a prípadný nárok na náhradu škody si musíte voči prepravcovi uplatniť individuálne.

© 2004-2019 Muziker | Výmena tovaru
Logo muziker
Nezmeškajte super akcie. Aktivujte si notifikácie.
Zapnúť