Brzdové páčky Shimano ULTEGRA ST-R8170 prinášajú vylepšenú moduláciu a kontrolu pri každej jazde využitím osvedčenej technológie SERVO WAVE od spoločnosti Shimano. Váš čas na bicykli je vzácny, nechajte Shimano, aby ho urobil ešte efektívnejším.
Technológie
Dual Control Lever
- Dual Control Lever má optimalizovanú štruktúru s funkciami, ktoré zahŕňajú odľahčenú otočnú časť na blízkej strane radiacej jednotky a integrovaný radiaci kábel pre ľahšie riadenie. Jeho mnohé komponenty sú vyrobené tak kompaktne a presne, že dosahujú bezprecedentný vysokorýchlostný výkon.
Reach Adjust
- Brzdová páka je vybavená mechanizmom nastavenia dosahu. Vzdialenosť od rukoväte riadidiel k páke je možné nastaviť tak, aby vyhovovala každej veľkosti ruky, typu jazdy a individuálnym preferenciám jazdca.
Servo Wave Action
- Keď zatiahnete za brzdovú páku SERVOWAVE, počiatočný pohyb doštičiek je rýchly, takže je potrebný malý pohyb páky, aby sa doštičky dostali do kontaktu s rotorom. Koeficient násobenia výkonu sa potom rýchlo zvyšuje v kontakte doštičky s ráfikom, takže väčší zdvih páky sa použije na aplikovanie väčšej brzdnej sily so zlepšenou kontrolou.
Strmeň kotúčovej brzdy ULTEGRA R8170 prináša novú úroveň ovládania do sveta cestnej cyklistiky s vylepšenou moduláciou a rýchlejším počiatočným brzdným bodom. Napriek menšej konštrukcii je systém tichší ako kedykoľvek predtým a ľahšie sa udržiava.
Technológie
One Way Bleeding
- ''ONE WAY BLEEDING'' bol vyvinutý pre rýchlu a jednoduchú prevenciu vzduchu v hydraulickom systéme. Zefektívnili sme cestu oleja v celom systéme, aby sme zabránili zachytávaniu vzduchových bublín v systéme. Jednosmerné vedenie oleja plus lievik s minerálnym olejom poskytuje jednoduchý a čistý systém odvzdušňovania.
Ice Technologies
- Vyblednutie, ku ktorému môže dôjsť napríklad na rotore kotúčovej brzdy a doštičke pri brzdení pri dlhej jazde z kopca, má negatívny vplyv na brzdný výkon. SHIMANO použilo rotor kotúčovej brzdy ICE TECHNOLOGIES a doštičku ICE TECHNOLOGIES na realizáciu technológie chladenia pre konzistentný výkon. Opláštenie rotora kotúčovej brzdy, ktorý má 3-vrstvovú sendvičovú štruktúru z nehrdzavejúcej ocele, hliníka a nehrdzavejúcej ocele, poskytuje lepší výkon a odvod tepla.