Poškodenie pri preprave zásielky

Počas preberania zásielky od prepravcu si dôkladne skontrolujte, či nie je mechanicky poškodený obal.
Ak zistíte poškodenie obalu, je potrebné okamžite vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu.
Ak obal nejaví známky poškodenia a zistíte poškodenie produktu až pri rozbalení,
najneskôr do 24 hodín od doručenia zásielky nahláste škodovú udalosť spôsobenú prepravou prostredníctvom online formulára

Vyplniť a odoslať formulár online

Kvôli úspešnému vyriešeniu Vašej reklamácie nám prosím pošlite fotodokumentáciu poškodeného tovaru, prepravného obalu aj prepravného štítku zásielky.

Ak je ďalší bezchybný kus k dispozícii skladom k rýchlemu odoslaniu, zabezpečíme vyzdvihnutie reklamoveného tovaru a bezodkladnú výmenu a prepravu ku Vám alebo nájdeme spoločné riešenie ku Vašej spokojnosti.

Vy odovzdáte prepravcovi vadný tovar a my vám okamžite po jeho prijatí zašleme nový kus.
Náklady na obojstrannú dopravu hradí MUZIKER.
Uvedený spôsob riešenia reklamácie je možný len pri nahlásení poškodenia počas prepravy najneskôr do 24 hodín od doručenia Zásielky.

Reklamovaný tovar nenoste, prosím, do nášho reklamačného strediska osobne! Tovar donesený do nášho reklamačného strediska osobne nedokážeme prijať a spracovať!

© 2004-2019 Muziker | Poškodenie počas prepravy
Logo muziker
Nezmeškajte super akcie. Aktivujte si notifikácie.
Zapnúť