cookies
Naše „cookies“ ti budú chutiť
Cookies na stránke Muziker slúžia na to, aby bola tvoja návšteva u nás vždy príjemným zážitkom. Odsúhlas využívanie všetkých cookies kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“, alebo si v nastaveniach vyber len tie, na ktoré máš chuť. Viac informácií.
Súhlasím
Odmietnuť
dispute

Reklamácia vybraného tovaru

Produkt má funkčnú poruchu

Nie je možné zároveň reklamovať produkt, pre ktorý už bolo uplatnené odstúpenie od zmluvy. Rovnako nie je možné uplatniť si odstúpenie od zmluvy, ak je daný produkt práve súčasťou reklamácie.

Vyber typ dokladu, ktorý použiješ na uplatnenie reklamácie.

Zadaj číslo faktúry a objednávky.

Oba tieto údaje nájdeš vo svojej faktúre. (Kontakt)

Zadaj číslo pokladničného bloku a „UID” číslo

Ak číslo "DOKRPID" na tvojom pokladničnom bloku začína dvomi písmenami, zadaj celé číslo "DOKRPID" vrátane písmen – inak zadaj číslo dokladu „č.d.”
Zadaj posledné 4 číslice z „UID” čísla na doklade
Ak nevieš nájsť niektoré z čísel pokladničného dokladu, pozri si
vzorovú ukážku.

Reklamáciu uplatňuje

Údaje o reklamovanom tovare

Číslo faktúry alebo pokladničného bloku
Dátum nákupu
Na zobrazenie zoznamu položiek zadaj, prosím, najskôr číslo faktúry a číslo objednávky.

Číslo bankového účtu v prípade vrátenia kúpnej ceny

Kúpna suma mi bude v prípade uplatnenia príslušných zákonných ustanovení vrátená rovnakým spôsobom, akým som ju zaplatil/a pri kúpe. Pri platbe v hotovosti, na dobierku alebo inou metódou, ktorá neumožňuje vrátenie peňazí rovnakým spôsobom, súhlasím s tým, aby mi bola vrátená suma poukázaná na toto číslo účtu:

Doručovacia adresa v prípade opravy alebo výmeny tovaru

O ďalšom postupe vybavenia reklamácie chcem byť informovaný na e-mailovej adrese:

Táto stránka je chránená reCAPTCHA a spoločnosť Google uplatňuje zásady ochrany osobných údajov a zmluvné podmienky.